W połowie lipca br. Burger King ogłosił wprowadzenie do kilku swoich amerykańskich restauracji „ekowhoppera” – czyli specjalną wersję kultowego burgera składającego się z mięsa bydła, które było karmione trawą cytrynową. Jak bowiem pokazały badania przeprowadzone przez Narodowy Uniwersytet Autonomiczny Meksyku oraz Uniwersytet Kalifornijski w Davis, dodawanie ok. 100 gramów liści trawy cytrynowej do codziennej diety krów pomaga uwalniać im nawet o 30% mniej metanu do atmosfery.
W związku z wprowadzeniem nowego, ekologicznego burgera, marka ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Cows Menu”, w ramach której powstał humorystyczny spot. W reklamie 11-letni amerykański piosenkarz Mason Ramsey, który niegdyś stał się sensacją po tym, jak jodłował w markecie sieci Walmart, w towarzystwie innych dzieci śpiewa o redukcji metanu i nowym, „innowacyjnym” menu bydła, którego mięso jest wykorzystywane w Whopperach.
Zobacz również
PS
Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Welcome to the impatient”. W jej ramach powstała seria wymownych, acz humorystycznych plakatów, które promują ponowne otwarcie lokali popularnej sieci fast foodowej.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing