Cows Menu: W nowej kampanii Burger Kinga dzieci śpiewają o redukcji metanu

Cows Menu: W nowej kampanii Burger Kinga dzieci śpiewają o redukcji metanu
Burger King ruszył z kampanią pod hasłem „Cows Menu”, w której wystąpił 11-letni Mason Ramsey – nastolatek jakiś czas temu stał się sensacją sieci po tym, jak jodłował w markecie sieci Walmart. Tym razem w spocie fast foodowej marki amerykański piosenkarz śpiewa o redukcji metanu.
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

W połowie lipca br. Burger King ogłosił wprowadzenie do kilku swoich amerykańskich restauracji „ekowhoppera” – czyli specjalną wersję kultowego burgera składającego się z mięsa bydła, które było karmione trawą cytrynową. Jak bowiem pokazały badania przeprowadzone przez Narodowy Uniwersytet Autonomiczny Meksyku oraz Uniwersytet Kalifornijski w Davis, dodawanie ok. 100 gramów liści trawy cytrynowej do codziennej diety krów pomaga uwalniać im nawet o 30% mniej metanu do atmosfery.

W związku z wprowadzeniem nowego, ekologicznego burgera, marka ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Cows Menu”, w ramach której powstał humorystyczny spot. W reklamie 11-letni amerykański piosenkarz Mason Ramsey, który niegdyś stał się sensacją po tym, jak jodłował w markecie sieci Walmart, w towarzystwie innych dzieci śpiewa o redukcji metanu i nowym, „innowacyjnym” menu bydła, którego mięso jest wykorzystywane w Whopperach. 

PS

Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Welcome to the impatient”. W jej ramach powstała seria wymownych, acz humorystycznych plakatów, które promują ponowne otwarcie lokali popularnej sieci fast foodowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się