W poniedziałek 11 kwietnia w g. 19 w krakowskim Hevre przy ul. Beera Meiselsa 18 odbędzie się kolejne spotkanie CRASH Mondays, które dotyczyć będzie tematu customer experience.
Na scenie wystąpi czterech prelegentów:
Zobacz również
- Dominik Cisoń (CustomerSuccess.pl), „Dzień z życia Customer Success Managera”,
- Marta Orzechowska (1000.digital), „Trudne wzajemne w obsłudze klienta – jak je zniesiesz dla obu stron? Case’y z życia account managera”,
- Łukasz Hardek (Thulium), „To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że Cię nie lubi, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka”,
- Wojtek Żywolt (More Bananas), „Jak dbać o Customer Experience przy współpracy z klientami?”.
Bilety na wydarzenie można zdobyć tutaj, a więcej informacji znajduje się na facebookowym profilu CRASH Mondays.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell