CRASH Mondays № 59: Customer Experience już 11 kwietnia

Jak budować pozytywne doświadczenia klienta oraz w jaki sposób stworzyć strategię działań w CEM? Tego będzie można się dowiedzieć już 11 kwietnia br. na kolejnym CRASH Mondays w Krakowie, które dotyczyć będzie właśnie customer experience.
O autorze
0 min czytania 2022-04-06

W poniedziałek 11 kwietnia w g. 19 w krakowskim Hevre przy ul. Beera Meiselsa 18 odbędzie się kolejne spotkanie CRASH Mondays, które dotyczyć będzie tematu customer experience.

Na scenie wystąpi czterech prelegentów:

  • Dominik Cisoń (CustomerSuccess.pl), „Dzień z życia Customer Success Managera”,
  • Marta Orzechowska (1000.digital), „Trudne wzajemne w obsłudze klienta – jak je zniesiesz dla obu stron? Case’y z życia account managera”,
  • Łukasz Hardek (Thulium), „To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że Cię nie lubi, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka”,
  • Wojtek Żywolt (More Bananas), „Jak dbać o Customer Experience przy współpracy z klientami?”.

Bilety na wydarzenie można zdobyć tutaj, a więcej informacji znajduje się na facebookowym profilu CRASH Mondays.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj