Zadaniem agencji jest maksymalizacja efektywności działań reklamowych marki i zwiększenie sprzedaży pozyskanych z kanału digital.
W ramach współpracy Cube Group odpowiada za budowę, realizację i optymalizację strategii digital, planowanie i zakup mediów, bieżącą analizę i optymalizację z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, rekomendowanie narzędzi i mediów z zakresu wsparcia online.
Zobacz również
– O powierzeniu agencji Cube Group promocji naszej marki w internecie zdecydowała oparta o innowacyjne narzędzia strategia podejścia do działań w kanale digital. Nie bez znaczenia było także skupienie się Cube Group na działaniach efektywnościowych oraz wsparciu sprzedaży – komentuje Iwona Oleszczuk, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej w Grupie Vectra.
Współpraca ma charakter długoterminowy. Działania ruszyły w lipcu br. i będą sukcesywnie rozwijane.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]