Kreatywnie o patriotyzmie
Już dziś – 1 czerwca – na dedykowanym serwisie www.oranzadanakubie.pl rusza ogólnopolski konkurs Oranżady Hellena. Akcja promuje nowoczesny patriotyzm oraz wzmacnianie pozytywnych emocji wokół poczucia dumy narodowej. Uczestnicy mają przed sobą zadanie kreatywne – opisanie, z czego są dumni jako Polacy. Odpowiedzi powinny być utrzymane w konwencji aktualnych spotów reklamowych marki. Do każdego zgłoszenia ma być dołączone zdjęcie obrazujące powód do dumy.
Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury wybierze laureata nagrody głównej oraz 35 zwycięzców nagród dodatkowych. Gra toczy się o wysoką stawkę, gdyż pierwszą nagrodą jest dwuosobowa wycieczka na Kubę! W konkursie można również wygrać 5 rowerów Romet WAGANT 1 lub GAZELA 1 (do wyboru po wygranej), 10 iPodów Nano 16 GB oraz 20 kolorowych hamaków.
Zobacz również
Konkurs jako element strategii marki
Oranżada Hellena – polski produkt z długoletnią tradycją, w swojej komunikacji podkreśla rodzime pochodzenie i wysoką jakość kultowego napoju. Kontynuując kampanię pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, marka promuje wartości patriotyczne, również w wymiarze ekonomicznym. Przekaz wzmacniany jest wizerunkiem nowoczesnego patrioty – Kuby Wojewódzkiego, który w tym sezonie jest bohaterem spotów telewizyjnych marki. Ogólnopolski konkurs konsumencki potrwa do 15 lipca. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do końca lipca.
Regulamin dostępny na stronie: www.oranzadanakubie.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing