Redaktorki Vogue, Dena Giannini i Holly Roberts, ściśle współpracowały z projektantami Reserved w studiach projektowych Reserved w Warszawie, tworząc moodboardy, uzgadniając sylwetki i wspólnie z projektantami podejmując decyzje dotyczące tkanin i wykończeń poszczególnych modeli. Współpraca dała efekt w postaci kolekcji wpisującej się w gusta klientek Reserved i czytelniczek Vogue jednocześnie pozostawiając przestrzeń do indywidualnych stylizacji.
– Jest nam niezmiernie miło ogłosić pierwszą współpracę przy tworzeniu kolekcji pomiędzy brytyjskim wydaniem Vogue’a a Reserved. Nasza współpraca z Reserved jest źródłem nowych, ekscytujących możliwości, a wyjątkowy charakter tej relacji pozwala redakcji brytyjskiego Vogue’a znaleźć się jeszcze bliżej naszych czytelników. Marka Reserved z sukcesem zaznaczyła już swoją obecność na najważniejszej ulicy brytyjskiej stolicy mody i cieszymy się, że możemy przyczynić się do jej rozwoju w Wielkiej Brytanii i poza nią – mówi Vanessa Kingori, wydawca brytyjskiego Vogue’a.
Zobacz również
W tym sezonie w kolekcji „Curated by British Vogue” odnajdziemy swoją własną „małą czarną”. Niezależnie od tego, czy wybierzemy szerokie spodnie ze smokingową marynarką, czy sukienkę z głębokim dekoltem, z pluszowego aksamitu – stylizacje wykorzystujące modele z tej linii będą olśniewać. Rytm lat 70. w inspirowanych tym okresem fasonach – szortach ze sztucznej skóry, metalicznym topie disco, asymetrycznej srebrnej brokatowej sukience mini czy w wyrazistej, cekinowej sukni, z łatwością pozwolą odnaleźć się w karnawałowym stylu glamour.
– Jesteśmy niezwykle dumni z pierwszej tego rodzaju współpracy z redakcją brytyjskiego Vogue’a. Klientki Reserved na całym świecie szukają inspiracji stylistycznych w brytyjskim Vogue’u, a my nieustannie szukamy nowych sposobów, aby je zachwycać i co sezon oferować najlepsze kolekcje – podkreśla Marek Piechocki, prezes LPP.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Do swojej jesiennej kampanii marka Reserved zaprosiła polską aktorkę Joannę Kulig i francuską modelkę Jeanne Damas. Pierwszą częścią był spot #ICanBoogie, drugą „Call for dance”, zaś ostatnim rozdziałem „Rendez-vous”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing