„Curated by British Vogue” – nowa kolekcja Reserved stworzona we współpracy ze stylistami redakcji brytyjskiego Vogue’a

„Curated by British Vogue” – nowa kolekcja Reserved stworzona we współpracy ze stylistami redakcji brytyjskiego Vogue’a
Kolekcja sylwestrowa Reserved, stworzona we współpracy ze stylistami brytyjskiego Vogue’a od 6 grudnia jest dostępna w wybranych salonach Reserved na całym świecie i online na reserved.com. Linia oddaje klimat słynnego nowojorskiego klubu nocnego Studio 54 i utrzymana jest w stylu glamour lat 70.
O autorze
1 min czytania 2018-12-07

Redaktorki Vogue, Dena Giannini i Holly Roberts, ściśle współpracowały z projektantami Reserved w studiach projektowych Reserved w Warszawie, tworząc moodboardy, uzgadniając sylwetki i wspólnie z projektantami podejmując decyzje dotyczące tkanin i wykończeń poszczególnych modeli. Współpraca dała efekt w postaci  kolekcji wpisującej się w gusta klientek Reserved i czytelniczek Vogue jednocześnie  pozostawiając przestrzeń  do indywidualnych stylizacji.

– Jest nam niezmiernie miło ogłosić pierwszą współpracę przy tworzeniu kolekcji pomiędzy brytyjskim wydaniem Vogue’a a Reserved. Nasza współpraca z Reserved jest źródłem nowych, ekscytujących możliwości, a wyjątkowy charakter tej relacji pozwala redakcji brytyjskiego Vogue’a znaleźć się jeszcze bliżej naszych czytelników. Marka Reserved z sukcesem zaznaczyła już swoją obecność na najważniejszej ulicy brytyjskiej stolicy mody i cieszymy się, że możemy przyczynić się do jej rozwoju w Wielkiej Brytanii i poza nią – mówi Vanessa Kingori, wydawca brytyjskiego Vogue’a.

W tym sezonie w kolekcji „Curated by British Vogue” odnajdziemy swoją własną „małą czarną”. Niezależnie od tego, czy wybierzemy szerokie spodnie ze smokingową marynarką, czy sukienkę z głębokim dekoltem, z pluszowego aksamitu – stylizacje wykorzystujące modele z tej linii  będą olśniewać. Rytm lat 70. w inspirowanych tym okresem fasonach – szortach ze sztucznej skóry, metalicznym topie disco, asymetrycznej srebrnej brokatowej sukience mini czy w wyrazistej, cekinowej sukni, z łatwością pozwolą odnaleźć się w  karnawałowym stylu glamour.

– Jesteśmy niezwykle dumni z pierwszej tego rodzaju współpracy z redakcją brytyjskiego Vogue’a. Klientki Reserved na całym świecie szukają inspiracji stylistycznych w brytyjskim Vogue’u, a my nieustannie szukamy nowych sposobów, aby je zachwycać i co sezon oferować najlepsze kolekcje – podkreśla Marek Piechocki, prezes LPP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Do swojej jesiennej kampanii marka Reserved zaprosiła polską aktorkę Joannę Kulig i francuską modelkę Jeanne Damas. Pierwszą częścią był spot #ICanBoogie, drugą „Call for dance”, zaś ostatnim rozdziałem „Rendez-vous”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się