600 m2 powierzchni, sprzęt do ćwiczeń, codzienne treningi, opieka trenera personalnego, strefa chillout oraz pełna kolekcja Reebok – to tylko niektóre atrakcje, jakie czekać będą na wszystkich odwiedzających Reebok FIT SHOP przy pl. Trzech Krzyży.
Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę w Polsce, odpowiada za kampanię, współpracę z influencerami, PR miejsca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikację całego przedsięwzięcia.
Zobacz również
Głównym elementem kampanii jest autorska waluta DELTA z wizerunkami ambasadorów marki, m.in. Joanny Jędrzejczyk, czy Andrzeja Wrony i Karola Kłosa. Walutą DELTA można sfinansować do 1/4 ceny swoich zakupów. Aby ją otrzymać wystarczy przyjść do Reebok FIT SHOP, wylosować i wykonać zadanie treningowe, odebrać walutę za jego wykonanie i obniżyć cenę zakupów – ubrań i butów z nowej kolekcji Reebok jesień / zima 2017.
Wsparciem w stałej komunikacji jest uruchomiona internetowa telewizja, dostępna na facebookowym profilu marki – REEBOK TV, która w swojej ramówce ma m.in. spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi, czy też treningi na żywo.
Za projekt, przestrzeń oraz koordynację działań w REEBOK FIT SHOP odpowiada agencja Horeca.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Reebok FIT SHOP to przestrzeń otwarta dla każdego do końca wakacji na Pl. Trzech Krzyży 10/14.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. marka sportowa Reebok, ubezpieczyciel Aegon, producent leków Polpharma, woda ID’EAU, H&M, PwC MatchBeta, czy Impact360.