TikTok Resumes to program pilotażowy, mający na celu dalsze rozwijanie i ulepszanie TikToka jako nowego kanału rekrutacji i poszukiwania pracy. Pokolenie Z ma znaleźć dzięki niemu to, co millenialsi zyskali dzięki LinkedInie.
TikTok łączy siły z wybranymi firmami i zaprasza osoby poszukujące pracy do ubiegania się o stanowiska od poziomu podstawowego do zaawansowanego. Rekrutacje wideo można kierować do takich firm, jak: Forever 21, Chipotle, Target, WWE, Alo Yoga, Shopify, Contra, Movers + Shakers.
Zobacz również
Zainteresowani kandydaci są zachęcani do kreatywnego i autentycznego prezentowania swoich umiejętności i doświadczenia oraz używania #TikTokResumes w podpisach podczas publikowania CV wideo na platformie TikTok.
– TikTok Resumes jest oficjalnie otwarte i przyjmuje CV w formie wideo na TikToku. Cieszymy się, że możemy współpracować z niektórymi z najbardziej podziwianych wschodzących marek na świecie przy koordynowaniu nowego sposobu szukania pracy dla osób chcących zaprezentować swoje doświadczenia i umiejętności w kreatywny, i autentyczny sposób. #CareerTok jest już dobrze prosperującą subkulturą na platformie, więc nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak ta społeczność przyjmuje TikTok Resumes i pomaga na nowo wyobrazić sobie rekrutację i poszukiwanie pracy – twierdzi Nick Tran, global head of marketing w TikTok.
Na razie program jest dostępny jedynie w USA, gdzie chętni mogą wysyłać CV w formie filmików od 7 do 31 lipca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing