TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cyber Kids on Real ponownie dla Grupy kapitałowej Aegon w Polsce

Agencja Cyber Kids on Real kolejny raz odpowiada za koncepcję kreatywną i realizację kampanii dla Grupy Aegon w Polsce. Kampania, która wystartuje 10 września promuje Aegon Program Finansowania Studiów + i będzie emitowana w telewizji oraz internecie.
O autorze
1 min czytania 2016-09-12

Adresatami kampanii są rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także ich rodziny. Produkt Aegon Program Finansowania Studiów + został stworzony, by pomóc im w zgromadzeniu i zagwarantowaniu kapitału na studia dziecka, na wybranej uczelni w Polsce lub za granicą. 

W ramach kampanii powstał spot reklamowy 30” i jego skrót do 15”, który będzie  emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Spoty kierują na specjalną platformę internetową edu.aegon.pl, na której znajdują się ciekawe informacje o kosztach studiowania w Polsce i za granicą. Ponadto media plan kampanii obejmuje również kampanię w internecie, w tym działania na Facebooku. 

W spocie pokazujemy kolorowy, ale nieprzesłodzony świat dziecka, które podczas zabawy wciela się w różne role. W ten sposób opowiadamy historię o rozwoju dziecka, pokazujemy jego edukacyjną drogę. Celem kampanii jest uświadomienie rodzicom tego, że studia kosztują, a środki na nie najlepiej zaplanować jak najwcześniej. Kampania mówi językiem lekkim, nieco humorystycznym, w obrazie budujemy pozytywny przekaz i dajemy rozwiązanie w postaci produktu edukacyjnego, o którym warto poinformować rodziców. – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania telewizyjna i digitalowa kieruje na specjalnie stworzoną platformę internetową www.edu.aegon.pl. Ma służyć ona przede wszystkim rodzicom, którzy szukają informacji o realnych kosztach studiów. Z serwisu można dowiedzieć się na jakie wydatki należy przygotować się podczas planowania edukacji dziecka na wyższej uczelni. W postaci interaktywnej zabawy (aplikacji), angażującej rodzica, przedstawione są różne możliwości potencjalnej edukacji wyższej dziecka oraz związane z tym koszty. Aplikacja od razu dopasowuje do wyborów rodziców odpowiedni pakiet produktu edukacyjnego. Rodzic za pomocą przystępnego formularza może także skontaktować z przedstawicielem Aegon. – informuje Arkadiusz Chmurzyński Dyrektor E-commerce i Marketingu w Aegon.

Na stronie www.edu.aegon.pl prezentowane są twarde dane na temat wyższych uczelni w Polsce i na świecie oraz zestawienia atrakcyjnych kierunków, trendy w studiowaniu i popularne zawody. Materiały użyte w serwisie stworzono na bazie specjalnych raportów, które co roku przygotowuje dla Aegon agencja badawcza Millward Brown Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot wyreżyserowali Jacek Kołodziejski, Dominik Cymer i Magdalena Charytończyk a producentem jest Aleksandra Orzechowska. Podobnie jak w poprzednich spotach lektorem jest Łukasz Nowicki a za postprodukcję odpowiada LUNAPARK motion arts collective. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca pomiędzy Grupą Kapitałową Aegon w Polsce i agencją Cyber Kids on Real trwa od 2014r.