W marcu tego roku Grupa Żywiec wprowadziła na polski rynek cydr Strongbow. Oryginalna, brytyjska marka z tradycjami podbiła już serca konsumentów w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera kategorii na świecie.
Strongbow wnosi na polski rynek nowy smak orzeźwienia i rytuał serwowania podkreślający jego walory. Szklanka wypełniona w 1/3 pokruszonym lodem i w 2/3 cydrem Strongbow coraz częściej towarzyszy Polakom podczas imprez i spotkań z przyjaciółmi.
Zobacz również
Wszystko wskazuje na to, że czeka nas prawdziwa cydrowa rewolucja, a tegoroczne wakacje będą miały prawdziwy smak cydru. W 15-sekundowym spocie telewizyjnym Strongbow zaprasza więc do wspólnego smakowania lata w mieście podczas Festiwalu Jabłka i Cydru, który odbędzie w samym sercu Warszawy, na prawym brzegu Wisły. Spot sponsorski, komunikujący to wydarzenie emitowany jest od 15 maja we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, POLSAT), kanałach tematycznych (m.in. Discovery, AXN, Planet) oraz na VOD.
Za kreację spotu odpowiada agencja Serviceplan International, produkcja – Stink Berlin. Reklama sponsorska jest adaptacją międzynarodowej kampanii wspierającej markę Strongbow. Media zaplanował i zakupił MediaVest, działania PR dla marki Strongbow prowadzi agencja ROOTS PR. Organizatorem eventu jest agencja Brave.
Festiwal Jabłka i Cydru sponsorowany przez markę Strongbow, odbędzie się 30 sierpnia 2015 r. w klubokawiarni Plażowa w Warszawie. Szczegóły imprezy podane zostaną wkrótce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing