Cyfrowe banery McDonald’s dopasowują się do ruchu ulicznego i kuszą przyjezdnych “światłem w tunelu”

Cyfrowe banery McDonald’s dopasowują się do ruchu ulicznego i kuszą przyjezdnych “światłem w tunelu”
Każdy marketer wie, że odpowiednie CTA ma duże znacznie. McDonald’s w swojej nowej kampanii pokazał, że zna się na rzeczy.
O autorze
1 min czytania 2017-11-07

źródło: adweekd

Proste, kuszące, rozpoznawalne zdjęcia potraw i znanych logo stymulują apetyt podczas jazdy samochodem, szczególnie gdy korki i uciążliwy ruch opóźniający nasze działania, dostarczają bodźców wzywających nasz organizm do działania!

Sieć fast-foodów przeprowadziły ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana jest do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice McDonald’s umieszczone przy drogach dostosowują się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Jakiś czas temu, przy Times Square w Nowym Jorku pojawił się wyjątkowy billboard marki Coca-Cola, który od razu przykuł uwagę. Całość stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED, dzięki czemu obraz wyświetlany sprawia wrażenie wyjątkowo żywego. Wysokość billboardu wynosi ponad 20 metrów, a jego szerokość ponad 12 metrów.

PS2

Szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” przeprowadziła kampanię mającą na celu zachęcenie do rzucenia palenia. W jej ramach, na ulicach miast w Szwecji pojawiły się billboardy, które zaczynały kasłać, gdy ktoś w ich pobliżu palił.