źródło: adweekd
Proste, kuszące, rozpoznawalne zdjęcia potraw i znanych logo stymulują apetyt podczas jazdy samochodem, szczególnie gdy korki i uciążliwy ruch opóźniający nasze działania, dostarczają bodźców wzywających nasz organizm do działania!
Zobacz również
Sieć fast-foodów przeprowadziły ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana jest do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice McDonald’s umieszczone przy drogach dostosowują się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jakiś czas temu, przy Times Square w Nowym Jorku pojawił się wyjątkowy billboard marki Coca-Cola, który od razu przykuł uwagę. Całość stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED, dzięki czemu obraz wyświetlany sprawia wrażenie wyjątkowo żywego. Wysokość billboardu wynosi ponad 20 metrów, a jego szerokość ponad 12 metrów.
PS2
Szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” przeprowadziła kampanię mającą na celu zachęcenie do rzucenia palenia. W jej ramach, na ulicach miast w Szwecji pojawiły się billboardy, które zaczynały kasłać, gdy ktoś w ich pobliżu palił.