TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cyfrowe banery McDonald’s dopasowują się do ruchu ulicznego i kuszą przyjezdnych “światłem w tunelu”

Cyfrowe banery McDonald’s dopasowują się do ruchu ulicznego i kuszą przyjezdnych “światłem w tunelu”
Każdy marketer wie, że odpowiednie CTA ma duże znacznie. McDonald’s w swojej nowej kampanii pokazał, że zna się na rzeczy.
O autorze
1 min czytania 2017-11-07

źródło: adweekd

Proste, kuszące, rozpoznawalne zdjęcia potraw i znanych logo stymulują apetyt podczas jazdy samochodem, szczególnie gdy korki i uciążliwy ruch opóźniający nasze działania, dostarczają bodźców wzywających nasz organizm do działania!

Sieć fast-foodów przeprowadziły ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana jest do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice McDonald’s umieszczone przy drogach dostosowują się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Jakiś czas temu, przy Times Square w Nowym Jorku pojawił się wyjątkowy billboard marki Coca-Cola, który od razu przykuł uwagę. Całość stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED, dzięki czemu obraz wyświetlany sprawia wrażenie wyjątkowo żywego. Wysokość billboardu wynosi ponad 20 metrów, a jego szerokość ponad 12 metrów.

PS2

Szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” przeprowadziła kampanię mającą na celu zachęcenie do rzucenia palenia. W jej ramach, na ulicach miast w Szwecji pojawiły się billboardy, które zaczynały kasłać, gdy ktoś w ich pobliżu palił.