Od 21 października w na stronie www.cyfrowe.pl/10lat można zapoznać się ze szczegółami urodzinowej promocji. Po dziesięciu latach na rynku nadszedł czas na zmiany. Nowe logo opracowano wspólnie z agencją Midea. Już na wiosnę szykuje się zmiana wyglądu sklepu internetowego oraz sklepów stacjonarnych w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Szczecinie.
Cyfrowe.pl należy do ścisłej czołówki sklepów branży foto-video w Polsce. Działa od 2003 roku. Posiada w ofercie prawie 13 000 produktów, oprócz sprzedaży przez Internet, prowadzi 5 sklepów stacjonarnych: w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Szczecinie (otwarty w sierpniu 2013). W 2009 roku został uznany za najlepszy sklep foto-video w Polsce w prestiżowym rankingu sklepów internetowych tygodnika Wprost i portalu Money.pl. Również w 2009 sklep uzyskał pierwsze miejsce wśród sklepów foto-video, w rankingu największych pod względem obrotów sklepów internetowych branżowego magazynu InternetStandard.pl. W 2010 r. uzyskał Złoty Laur Konsumenta 2010 jako najpopularniejszy sklep foto-video w Polsce.
Zobacz również
W 2013 roku otrzymał tytuł Lidera Rynku jako Najlepsza w Polsce Firma w zakresie sprzedaży sprzętu Foto-Video przez wyspecjalizowany sklep internetowy w konkursie LIDER RYNKU 2013. Dodatkowo, w tym samym roku, podczas targów eHandlu odbywających się w Poznaniu, sklep odebrał nagrodę w konkursie „Bezpieczny eSklep 2013”.
10 lat to dużo czasu. 10 lat temu „narodziło się” Cyfrowe.pl i od tamtego czasu w szybkim tempie osiągnęło – myślę, że mogę tak powiedzieć – wiek dojrzały. Dzisiaj 35 osób tworzy zespół sklepu, jesteśmy obecni ze sklepami tradycyjnymi w 5 różnych miastach Polski i realizujemy kilka tysięcy zamówień miesięcznie. Ktoś mógłby stwierdzić, że to żaden sukces bo „sprzedaż w Internecie sama ciągle rośnie”. Niby tak, ale po drodze był kryzys gospodarczy oraz znam sklepy fotograficzne, nawet nie takie małe, które były a już nie istnieją. Znam też takie, które istnieją, ale zatrudniają cały czas tyle samo osób co w 2003 roku, a nawet mają cały czas taką samą stronę internetową! Bardzo chcieliśmy pochwalić się tymi okrągłymi urodzinami, stąd pomysł specjalnej promocji dla klientów. Korzystając z okazji zaprezentowaliśmy także nasze nowe logo, które jest wynikiem kilkumiesięcznych prac nad nową strategią marki i strategią marketingową sklepu. W najbliższych miesiącach czeka nas zmiana strony internetowej sklepu i wszystkich materiałów reklamowych tak, aby uzyskać spójność wizerunku sklepu. Nie poprzestaniemy jednak tylko na zmianie wyglądu. Pracujemy nad naszą ofertą i myślimy o nowych usługach dla klientów. Jednak zawsze pozostaniemy specjalistami od sprzętu fotograficznego i związanego z filmowaniem. Nieustannie usprawniamy naszą stronę internetową, aby zakupy były jeszcze bardziej wygodne. Zostało już to dostrzeżone przez specjalistów: Raport użyteczności sklepów – ekomercyjnie.pl czy nominacja do nagród e-Commerce Polska w kategorii Strona przyjazna klientowi. Przez te 10 lat zmieniło się wiele, zmienili się też e-konsumenci. Obecnie mniej płacą za pobraniem i chętniej płacą kartą płatniczą. Mogą wybierać wśród wielu sposobów dostawy i to robią (kurierzy, paczkomaty, odbiory w kioskach itp.). Nadal jednak chętnie odbierają towary zamówione przez Internet w naszych sklepach stacjonarnych, to się nie zmieniło: nie lubimy płacić kosztów przesyłek. Obecnie klienci mniej potrzebują porady sprzedawcy gdyż zasoby Internetu dostarczają im aż nadto opinii, testów, opisów, zdjęć i filmów dotyczących produktów. Nadal jednak są stosunkowo mało świadomi swoich praw przy zakupach przez Internet. Prognozuję jednak, że to szybko się zmieni wraz z nowymi regulacjami prawnymi jakie wejdą w życie w przyszłym roku. Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]