Co może wyniknąć ze współpracy pięciu światowej klasy artystów cyfrowych, wyposażonych w stacje robocze Z by HP przy akompaniamencie energetyzującego utworu niemieckiego duetu rockowego Alt-Pop Milky Chance? Odpowiedź brzmi „Synchronize” w nowym wydaniu.
W 2021 roku po raz pierwszy Z by HP rzuciło wyzwanie współpracującym z firmą ambasadorom, aby pokonali podziały geograficzne i wspólnie wyprodukowali krótki film zatytułowany „The Living System”. Kolejne przedsięwzięcie o nazwie: „CoCreated: The Story of a Mixed-Media Music Video Collaboration” to zaproszenie artystów do eksperymentowania ze sztuczną inteligencją, symulacją i narzędziami do tworzenia w czasie rzeczywistym. W ich wyniku stworzony został teledysk z wieloma głosami i jedną wizją.
Zobacz również
Video składa się z sumy zsynchronizowanych wizualizacji, które podkreślają rytm utworu. Sceny przechodzą płynnie i ukazują pełne kolorów krajobrazy Indii, sfotografowane przez Jody, sekwencje w czasie rzeczywistym, wykonane przez Nidii, symulacje kolorowych, obracających się chmur GMUNK’a oraz owalne kształty, wibrujące w rytm muzyki, autorstwa Rika. Z kolei Orlando odwołuje się do każdego z tych elementów i łączy je w całość na swoim wektorowym plakacie. Produkcja w całości została wykonana przy użyciu narzędzi 3D w czasie rzeczywistym i rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które umożliwiły tworzenie wyjątkowych i oszałamiających obrazów. Do tej kreatywnej podróży artyści wykorzystali takie technologiczne instrumenty, jak: EmberGen firmy JangaFX czy Stable Diffusion firmy Stability AI.
– Współpracowaliśmy już z artystami wizualnymi, ale nigdy z tak wieloma jednocześnie. Chcieliśmy dać im swobodę działania, staraliśmy się nie przeszkadzać. Zaufaliśmy, że stworzą coś wyjątkowego. Naszym zdaniem całość „Synchronize” prezentuje się świetnie i mamy nadzieję, że innym spodoba się tak samo, jak nam — powiedział Clemens Rehbein z Milky Chance.
Zdjęcie główne: YouTube
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing