CzART stawia na specjalizacje

Tourism destination marketing, shopper marketing, event oraz interactive i social media – na takie specjalizacje postawiła Agencja Reklamowa CzART, która w swoim portfolio ma projekty m.in. dla Tesco, Maspex, Tatry Mountain Resorts i Taurona.
O autorze
0 min czytania 2013-01-16

– Obserwujemy jak zmienia się rynek branży reklamowej. Kiedyś agencje, które były od wszystkiego miały przewagę głównie ze względu na wygodę dla klienta. Dziś konkurencja jest silna, a sama wygoda nie wystarczy – mówi Jakub Deryng-Dymitrowicz, wiceprezes agencji. – Obecnie współpraca wymaga synergii działań w oparciu o merytoryczną znajomość obszaru, w którym operuje klient. To ułatwia komunikację i zaproponowanie skutecznych rozwiązań, choćby przy opracowywaniu strategii marketingowych. Dlatego wyodrębniliśmy specjalizacje, bazując na doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na przestrzeni kilkunastu lat – dodaje.

Agencja nadal ma charakter full service, natomiast wyspecjalizowane zespoły mają opracowywać oraz realizować dedykowane działania dla obecnych i przyszłych klientów z poszczególnych segmentów.

Szczegóły: czart.pl/pl/services/

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj