„Od kiedy pamiętam, zawsze chciałam stworzyć album poświęcony polskim niestandardom. Głównie dlatego, że światowych pozycji tego typu jest całkiem sporo, natomiast dotyczących wyłącznie naszego rynku do tej pory nie było. Cieszę się bardzo, że mogłam to zrobić jako pierwsza” – mówi Natalia Hatalska.
Album zawiera 158 najciekawszych niestandardowych reklam rodzimego rynku. Ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Przede wszystkim ma być próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną.
Zobacz również
„Przeglądając setki niestandardowych reklam, wyodrębniłam łącznie 7 schematów – tzw. marketingowych memów – które w mojej opinii są pomocne w stworzeniu skutecznej kampanii niestandardowej. Należą do nich: zaangażowanie, bliskość, użyteczność, emocje, kontekst, czas i zaskoczenie” – dodaje Hatalska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce