Insighty użyte w komunikacji marketingowej pochodzą z warsztatów zrealizowanych w gronie pracowników i studentów WSB. Efektem poszukiwań jest wideo – kompilacja studenckich pragnień, marzeń i planów. Głównym kanałem komunikacji jest Internet. Równolegle trwa spójna kampania radiowa i OOH.
– Od wielu lat badamy motywacje naszych studentów, które kierują nimi przy wyborze studiów. Wiemy, jak dużą wartością jest dla nich możliwość łączenia studiów z pracą oraz realizowanie swoich pasji. Dbamy o to, aby te potrzeby zaspokoić tworząc dopasowane do wymagań studentów i rynku pracy programy studiów – mówi Anna Czarkowska, dyrektor marketingu TEB Akademii, założyciel Wyższych Szkół Bankowych.
Zobacz również
Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Easy Hell Productions, media planował Charlie Warsaw. Wyższe Szkoły Bankowe to grupa uczelni wyższych obecnych w dziewięciu miastach – w Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu, licząca obecnie ponad 300 000 absolwentów.