Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#czlonekmowi – TBWATEQUILA i Durex wspólnie rzucają wyzwanie seksualnym stereotypom

W przygotowanej z okazji Dnia Kobiet akcji #czlonekmowi prowadzonej na facebookowych profilach wybranych par członek pokazał, że może być fajny, zabawny i kulturalny. Za koncepcję kreatywną aktywacji oraz realizację pierwszej tego typu akcji na Facebooku w Polsce odpowiada agencja TBWATEQUILA.
O autorze
1 min czytania 2014-03-26

Durex nieustannie chce podnosić jakość intymnych relacji swoich konsumentów. Celem marki jest seksualna edukacja w lekkim humorystycznym stylu. Jednodniowa aktywacja #czlonekmowi doskonale wpisała się w prowadzoną przez markę komunikację, pozostając spójną z wcześniej realizowanymi akcjami, takimi jak m.in. Durex Love Hacker czy viralem Samolot.

Tym razem, z okazji Dnia Kobiet, Durex przygotował wyjątkową akcję. Na początku marca na profilu marki na Facebooku (www.facebook.com/DurexPolska) fanom płci męskiej zostało postawione otwarte pytanie: Co powiedziałby Twój członek, gdyby… Przez kilka dni odpowiedzi udzieliło prawie tysiąc mężczyzn. Spośród autorów najciekawszych komentarzy wyłoniono sześciu, których zaproszono do dalszej zabawy. 8 marca dla każdego z uczestników utworzony został prywatny profil jego członka, który przemówił do niego oraz jego ukochanej, pokazując ile jest w nim miłości i kultury. Tym samym, jako przyjaciel pary, aktywnie uczestniczył on w jej życiu w kanale social media, całkowicie wykorzystując potencjał Facebooka. Członek komentował m.in. zdjęcia pary, zadawał jej zabawne pytania, podsuwał ciekawe pomysły na spędzenie tego dnia czy tworzył dla niej namiętne wydarzenia. Dzięki akcji marka udowodniła, że członek wcale nie musi być złym doradcą oraz że Durex potrafi rozmawiać ze swoimi konsumentami na każdy temat.

TBWATEQUILA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację i produkcję. Agencja pracuje dla marki Durex od ponad dwóch lat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj