Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Czy jesteśmy eko podczas zakupów? [raport]

Obecnie dużo mówi się o ekologii. Twórcy aplikacji zakupowej „Moja Gazetka” postanowili sprawdzić, jak bardzo Polacy są eko podczas zakupów – na początku listopada br. przeprowadzili badanie, w którym wzięło udział ponad 2500 osób. Wybrane wnioski z ankiety poniżej.
O autorze
1 min czytania 2019-12-05

Troska o środowisko, a decyzje zakupowe Polaków

Co prawda 61,3% respondentów przyznało, że świadomie stara się wybierać produkty, które nie są zapakowane w plastik, lecz tylko 26,5% zdarza się zrezygnować z zakupu z powodu nieekologicznego opakowania.

W wynikach ankiety zrealizowanej przez twórców aplikacji „Moja Gazetka” widać też, że zdecydowana większość Polaków przyzwyczaiła się do wielorazowych toreb i uczyniła z nich niezbędny element codziennych wyjść do sklepu – korzysta z nich aż 96,3% respondentów. Mniej popularne są własne, wielorazowe opakowania na produkty sypkie, warzywa czy owoce – używa ich jedynie 39,6%.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Recykling 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Respondenci okazali się wrażliwi na kwestie związane z recyklingiem oraz powtórnym wykorzystywaniem opakowań. Aż 81,6% z nich zwróciło uwagę na małą dostępność opakowań zwrotnych. Natomiast 98,2% uznało także, że automaty do zwrotu butelek z kaucją powinny być powszechniej dostępne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy Polacy lubią żywność ekologiczną?

49% ankietowanych wybiera żywność ekologiczną, jeśli jest ona dostępna w sklepie, w którym akurat robią zakupy. 52,1% z nich owoce, warzywa i jajka częściej kupuje na bazarze lub w warzywniaku niż w supermarkecie. 

Cały raport dostępny jest na tej stronie. 

W ankiecie wzięło udział 2563 osób, z czego 19,5% to mężczyźni, a 80,5% to kobiety. 83,9% respondentów to osoby w wieku 18-44 lat.