Czy pranie może być łatwe? Marka Bosch i agencja hyperCREW pytają o to Małych Ekspertów

W nowej kampanii promującej pralki Bosch agencja kreatywno-strategiczna hyperCREW, marka Bosch i Wytwórnia Filmów Kalina odkrywają dziecinnie proste sposoby na pranie.
O autorze
0 min czytania 2018-02-27

Na początku stycznia 2018 roku światło dzienne ujrzało 6 filmów będących wynikiem wielu godzin spędzonych na planie razem z uroczymi najmłodszymi.

Dzięki nim dowiadujemy się między innymi, że musimy się o siebie troszczyć, bo inaczej wszyscy umrzemy oraz że elegancka osoba ma mały pistolecik w kieszeni i kapelusz jak Abraham Lincoln.

Okazuje się także, że pralki VarioPerfect marki Bosch są idealne dla troskliwych, eleganckich, oszczędnych, wygodnych, zabieganych oraz zapominalskich. Czyli krótko mówiąc dla wszystkich 🙂

Zobaczcie, co jeszcze myślą o tym #MaliEksperci: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkcja jest elementem kampanii „ Zawsze perfekcyjny efekt” przygotowanej w roku 2017 przez agencje Insignia, ARC Media House, TStudio i hyperCREW.

Za produkcję i postprodukcję filmów odpowiadała gdańska Wytwórnia Filmów Kalina.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się