Na początku stycznia 2018 roku światło dzienne ujrzało 6 filmów będących wynikiem wielu godzin spędzonych na planie razem z uroczymi najmłodszymi.
Dzięki nim dowiadujemy się między innymi, że musimy się o siebie troszczyć, bo inaczej wszyscy umrzemy oraz że elegancka osoba ma mały pistolecik w kieszeni i kapelusz jak Abraham Lincoln.
Zobacz również
Okazuje się także, że pralki VarioPerfect marki Bosch są idealne dla troskliwych, eleganckich, oszczędnych, wygodnych, zabieganych oraz zapominalskich. Czyli krótko mówiąc dla wszystkich 🙂
Zobaczcie, co jeszcze myślą o tym #MaliEksperci:
Produkcja jest elementem kampanii „ Zawsze perfekcyjny efekt” przygotowanej w roku 2017 przez agencje Insignia, ARC Media House, TStudio i hyperCREW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za produkcję i postprodukcję filmów odpowiadała gdańska Wytwórnia Filmów Kalina.
Słuchaj podcastu NowyMarketing