Czy siniaki, otarcia i zadrapania na kobiecym ciele zawsze muszą być wynikiem przemocy? Reebok udowadnia, że istnieje siła, która zmieni takie postrzeganie świata!

Czy siniaki, otarcia i zadrapania na kobiecym ciele zawsze muszą być wynikiem przemocy? Reebok udowadnia, że istnieje siła, która zmieni takie postrzeganie świata!
W nowym eksperymencie społecznym Reebok udowadnia, że siniaki, otarcia i zadrapania to oznaka siły fizycznej i wytrzymałości psychicznej, dzięki której można sprostać każdemu wyzwaniu.
O autorze
1 min czytania 2018-03-19

Eksperyment zaczyna się, gdy niczego nieświadoma grupa ludzi zajmuje swoje miejsca w pokoju. Nagle specjalne punktowe światło zostaje skierowane na kobietę z widocznymi siniakami i otarciami na całym ciele. Widok tak dotyka zgromadzonych, że niektórzy nie kryją oburzenia.

Następnie widzowie zostali poproszeni, aby zinterpretować, co mogło być przyczyną siniaków. Odpowiedzi, patrząc na kulturę Indi – nie zaskakują: molestowanie, przemoc domowa, samookaleczenia… Jednak te znamiona to coś więcej, to siła fizyczna, która pomaga przezwyciężać przeciwności losu.

Według National Health Health Survey jedna na trzy kobiety w Indiach boryka się z przemocą domową już w wieku 15 lat. #BruisesCanBeGood to mocne stwierdzenie, które ujawnia trudną rzeczywistość i podkreśla powszechność przemocy w społeczeństwie. Kampania ma na celu podniesienie świadomości ludzi i wprowadzenie obowiązkowej samoobrony w szkołach od najmłodszych lat. Eksperyment społeczny, w którym posiniaczona kobieta okazała się wojowniczką sztuk walki, dodaje, że siła psychiczna wypracowana jest przez tę fizyczną, która pozwoli nam sprostać każdemu wyzwaniu! A sport pomoże nam ją w sobie obudzić.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno Puma stworzyła kampanię #DoYou, aby świętować niezależność i bezkompromisowość kobiet. W spocie występują Lauren Lovette, gwiazda baletu w Nowym Jorku i amerykańska koszykarka Skylar Diggins-Smith. Kobiety dzielą się wizjami przyszłości oraz zachęcają kobiety do podążania za swoją pasją.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Również Nike mocno wspiera kobiety. Przykładem jest spot, który miesza w tradycji kulturowej Rosji. W jednej z tamtejszych piosenek przyjęło się, że dziewczynki stworzone są z pięknych dodatków, które nie pozostawiają wiele miejsca na siłę, determinację, odwagę, czy spełnianie własnych pragnień.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się