Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Czy smartfon może dać Ci orgazm?

Nowe technologie opanowują kolejne dziedziny naszego życia – sporą część otaczającej nas rzeczywistości oglądamy na ekranach smartfonów. Czy technologia przejmie również sferę… seksu?
O autorze
1 min czytania 2015-03-09

Marka Durex ogłasza seksualną rewolucję w mobilnym świecie i poszukuje beta-testerów swojego najnowszego projektu – Durexlabs!

Durex na rzecz orgazmu

Durexlabs to pierwszy krok firmy w stronę cyfrowego świata aplikacji. Projekt ma za zadanie zmienić pojęcie mobilnych technologii, intymności w związku i „cyfrowych relacji” między ludźmi. W najbliższym czasie, światło dzienne ujrzy specjalna aplikacja, która pomoże użytkownikom… osiągnąć orgazm. Została zaprojektowana we współpracy ze znaną entrepreneurką Susie Lee – Dyrektor Generalną Siren Mobile. Jej ogromne doświadczenie w zakresie biochemiki, biofizyki oraz sztuk wizualnych, pozwoliło spojrzeć świeżym okiem na relacje międzyludzkie i wpływ technologii mobilnych na związki.

Poprzez rozprzestrzenianie się smartfonów, social media i różnego rodzaju aplikacji, technologia udowadnia, że jest medium, które sprzyja komunikacji i porozumiewaniu się ludzi. Z Durexlabs stawiamy kolejny krok w korzystaniu z technologii mobilnych w związku, jednocześnie dbając o poprawę jakości życia seksualnego – mówi Susie Lee.

Durexlabs wychodzi z założenia, że skoro nowe technologie są niemal wszechobecne, trzeba je ujarzmić i wykorzystać… do słusznych celów. Dlatego właśnie, marka Durex wykorzystała swoje doświadczenie w sferze pobudzania zmysłów i zbliżania kochanków w kombinacji z cyfrową technologią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inspirowaliśmy się coraz większym uzależnieniem ludzi od technologii mobilnych, które ogarniają niemal wszystkie dziedziny życia codziennego. Badania, które przeprowadziliśmy we współpracy z Uniwersytetem w Durham wykazały, że wykorzystujemy cyfrowe rozwiązania także w naszym życiu seksualnym – opowiada Richard Arnold, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju marki Durex.

Chcesz wiedzieć więcej? Durexlabs rekrutuje!

Jeśli chcesz być częścią projektu, Durexlabs poszukuje beta-testerów na całym świecie, którzy jako pierwsi sprawdzą nową aplikację. Każdy może się zarejestrować poprzez witrynę, gdzie użytkownicy otrzymają darmowy dostęp do aplikacji przed oficjalną premierą. Durexlabs ogłasza, że przyszłość seksu właśnie nadeszła!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się