Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Czy wybieranie playlisty na Spotify może zabić? Zobacz, jak Holendrzy edukują na temat bezpieczeństwa drogowego

Czy wybieranie playlisty na Spotify może zabić? Zobacz, jak Holendrzy edukują na temat bezpieczeństwa drogowego
Muzyka jest ważna w życiu każdego z nas. Słuchamy jej podczas jazdy samochodem, na spacerze, w windzie, a nawet w pracy. Ale czy wszędzie jest to bezpieczne?
O autorze
1 min czytania 2017-07-14

Na jednym ze skrzyżowań ulicznych w Holandii została zainstalowana sygnalizacja, która ma zwrócić uwagę przechodniów i rowerzystów na bezpieczeństwo.

Specjalna instalacja nosi tytuł „Play Attention” – jest to gra słów, która służy zwróceniu naszej uwagi na to, jak niebezpieczne jest korzystanie ze smartfonów, w trakcie poruszania się rowerem, a także pieszo, po mieście. Dlaczego? Pomysł powstał po tragicznej śmierci 13-letniego Tommy-Boya, który zginął w wypadku, gdyż był zbyt zajęty wybieraniem odpowiedniej playlisty w swoim telefonie.

Do świateł drogowych podłączone są głośniki, które po naciśnięciu przycisku, odtwarzają w czasie rzeczywistym playlistę, której słuchał 13-latek przed śmiercią. Na ekranie sygnalizatora widzimy napis: „Wciśnij guzik, aby zmienić piosenkę. Tommy-Boy Kulkens zginął w trakcie jazdy rowerem. Był zajęty muzyką w swoim telefonie. Słuchasz teraz jego playlisty. Bądź uważny”.

Instalacja jest wynikiem współpracy władz miasta Rotterdam i Akademii Willema de Kooninga.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Nadmierne używanie telefonów komórkowych na drogach jest bardzo niebezpieczne. W Szwecji Toyota znalazła sposób na ograniczenie korzystania z urządzenia podczas jazdy. W kampanii „Stop Texting and Driving” wykorzystała Siri (inteligentnego, osobistego asystenta). W jaki sposób?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niedawno we Francji powstała specjalna akcja, która miała zwiększyć świadomość na temat niebezpieczeństwa na drodze. Serviceplan przygotował specjalną tablicę interaktywną, która ulokowana została w pobliżu jednego z najbardziej niebezpiecznych przejść dla pieszych, gdzie co roku ponad 4 tysiące osób ulega wypadkom.

Ideą tej operacji było pokazanie przestraszonych twarzy nieposłusznych pieszych.