CZYSTE DŁONIE – CZYSTA KASA!
Marka Carex, posiadająca w swojej ofercie antybakteryjne mydła i żele do rąk, znana jest z wyjątkowych akcji zachęcających dorosłych i dzieci do dbania o higienę dłoni. Po sukcesie ubiegłorocznej loterii pieniężnej „Czysta Kasa od Carex”, marka postanowiła mile zaskoczyć swoich konsumentów kolejną edycją promocji. Kto może wziąć w niej udział? Każdy, kto w dniach 20 sierpnia – 31 października 2017 roku w ramach jednej transakcji dokona zakupu dwóch dowolnych produktów Carex, zachowa paragon i zarejestruje się na stronie www.carex-loteria.pl.
Zobacz również
AŻ 125 000 ZŁOTYCH DO WYGRANIA !
W miesiącach objętych promocją każdego dnia do wygrania jest 10 nagród po 100zł, co tydzień losowane są 3 nagrody o wartości 1 000 zł, a raz w miesiącu w ręce szczęśliwca trafi nagroda w wysokości aż 10 000 złotych!
Planując działania wspierające sprzedaż, w pierwszej kolejności zawsze staramy się słuchać głosu konsumentów – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex,– dlatego układamy je nie tylko zgodnie z trendami rynkowymi, ale przede wszystkim, odpowiadając na potrzeby sympatyków marki. Poprzednia edycja „Czystej Kasy od Carex” spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów, dlatego w tym roku postanowiliśmy powtórzyć sprawdzony, skuteczny mechanizm z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi. Nie bez powodu wybraliśmy również czas trwania promocji, czyli tuż przed sezonem jesiennych zachorowań – w tym czasie dbanie o prawidłową higienę rąk jest podstawowym sposobem zabezpieczenia się przed infekcjami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Promocją objęte są wszystkie produkty Carex dla dorosłych i dla dzieci: antybakteryjne mydła w płynie (w butelkach z pompką i opakowaniach uzupełniających), antybakteryjne mydła w kostce oraz antybakteryjne żele do rąk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
WSPARCIE PROMOCJI
Promocja będzie komunikowana w mediach społecznościowych marki, a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja i360. Komunikację PR koordynuje agencja Tailor Made PR, a działania w mediach społecznościowych agencja Feno.