Dziewięcioletnie doświadczenie Dąbrowska zdobywała realizując projekty dla takich klientów jak: Bank Millennium, Diageo, Książęce, MasterCard, Netia, Play czy Samsung. W WALK Promotion jest odpowiedzialna za obsługę m.in. marki Żywiec Zdrój.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]