Oś kampanii stanowi 30-sekundowy spot. Widzimy w nim jak tata z synem przygotowują kolację-niespodziankę. Na każdym etapie towarzyszą im inteligentne produkty marki Haier – okap zsynchronizowany z płytą indukcyjną VARYCOOK oraz piekarnik wyposażony w termosondę i katalog 350 przepisów.
W najnowszej kampanii chcemy przybliżyć konsumentom świat urządzeń kuchennych marki Haier. Cechuje je nie tylko elegancki design, dzięki czemu stanowią idealne uzupełnienie stylowej kuchni, ale również nowatorskie rozwiązania, które służą konsumentom i upraszczają ich życie – mówi Michał Cholewa, marketing manager, Haier Group.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Działania w ramach kampanii obejmują media tradycyjne i digitalowe. 30-sekundowy spot i jego skrócona wersja będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach z grup Polsat i TVN. Działania w telewizji wspiera komunikacja w internecie. Kreacje reklamowe będą wyświetlane m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTubie oraz w sieci Google Display Network. W ramach kampanii online zaplanowano również współpracę z blogerami.
Za ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Spot wyprodukował dom produkcyjny Artcor, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media, a działania w obszarze digital powierzono agencji FormUp.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta