Akcja „Różne oblicza kobiecości” ruszyła 24 lutego i była realizowana wyłącznie w sklepach sieci Żabka. Celem było wsparcie nowego produktu Danone Fantasia z różową czekoladą. Za zakup 4 sztuk premiowanego produktu za pośrednictwem aplikacji Żappka klientka otrzymywała kod na pomadkę marki Inglot w wybranym kolorze oraz voucher zniżkowy na kolejne zakupy w sklepie Inglot. Marka planowała pierwotnie wydać 1000 pomadek, jednak ogromne zainteresowanie akcją sprawiło, że już pierwszego dnia zadecydowano o zwiększeniu puli nagród do 2000 sztuk. Mimo podwojenia, pula błyskawicznie się wyczerpała, kończąc akcję raptem 3 dni od startu.
– Wpisując się w kontekst dnia kobiet, chcieliśmy z jednej strony wykorzystać wizualne walory produktu na czele z oryginalną kolorystyką, z drugiej zaś odwołać się do piękna kobiecej różnorodności. Wybrzmiewa to na poziomie nagród, ponieważ konsumentki mogły wybrać z palety Inglot taki kolor, który pasuje do nich najlepiej – komentuje Magda Gajewska-Bogacz, dyrektorka kreatywna i członkini zarządu Albedo Marketing.
Zobacz również
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach