Daria Ławniczak jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Historia sztuki, Zarządzanie kulturą i mediami oraz Uniwersytetu SWPS na kierunku content marketing. W Neon Shake Advertising objęła stanowisko account managera. Swoją karierę rozpoczynała od marketingu instytucjonalnego w Centrum Biblioteczno-Kulturalnym FAMA.
W ostatnim roku Daria pracowała jako project manager w firmie Publicon. Do jej obowiązków należało m.in. przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych i PR-owych, działania employer brandingowe oraz realizowanie eventów artystycznych, ale i komercyjnych takich jak 20 lat Segafredo Zanetti w Polsce, Gala 25-lecia WSSE „Invest-Park”, Dni Dewelopera, SportBiz SUMMIT 2023. W Publiconie zarządzała zespołami projektowymi, współpracowała z zewnętrznymi dostawcami, odpowiadała także za obsługę Olympuss Business Services Sp. z o. o. czy Credit Agricole.
Zobacz również
Wcześniejsze doświadczenie Darii to stanowisko account managera w agencji Brand You Much, w której w swoim portfelu klientów obsługiwała takie marki jak Baumit, Personnel Service, Hornavan oraz Timberland. Dzięki tej roli zdobyła doświadczenie w zakresie koordynacji kampanii w zakresie marketingu 360, web designu, SoMe, brandingu, produkcji video oraz realizacji sesji zdjęciowych.
W Neon Shake Advertising Daria będzie mogła wykorzystać swoje szerokie doświadczenie i zaangażowanie w pracy z klientami takimi jak Western Union czy Scandit.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]