Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Daria Zawiałow gwiazdą kampanii OSHEE

Daria Zawiałow gwiazdą kampanii OSHEE
Premiera spotu wizerunkowego OSHEE z udziałem Darii Zawiałow inicjuje kampanię reklamową linii produktowej OSHEE HYDROBOOST, w której Dziewczyna Pop pije OSHEE.
O autorze
1 min czytania 2024-06-05

Teaserową odsłoną planowanej promocji była premiera teledysku do utworu „Dziewczyna Pop”, w którym Darii Zawiałow towarzyszą produkty marki OSHEE. Obecnie oglądać można telewizyjny i kinowy spot reklamowy produktów OSHEE HYDROBOOST, a także ogólnopolskie działania outdoorowe. Napoje marki będą również widoczne na wybranych koncertach Darii Zawiałow.

Kampania osadzona jest w ramach nowej platformy komunikacji marki – OSHEE. Hydrate for great.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jako marka specjalizująca się w skutecznym nawadnieniu podkreślamy na co dzień jego kluczową rolę w aktywnym trybie życia. Współpraca z tak wspaniałą ambasadorką jak Daria Zawiałow to doskonały pretekst i okazja dotarcia z tą wiedzą także do innego grona odbiorców, którzy swoje pasje realizują nie tylko uprawiając sport, ale również w każdej aktywności czy w szeroko pojętym lifestyle’u. To właśnie kwintesencja platformy OSHEE. Hydrate for great – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się