fot. Instagram
Daria Zawiałow, piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka pochwaliła się w swoich mediach społecznościowych spełnieniem jednego z marzeń. Mowa o dołączeniu do grona ambasadorów marki YSL Beauty.
Zobacz również
Grono ambasadorów marki na całym świecie jest wąskie. Liczy jedynie 23 osoby. Daria Zawiałow znalazła się w tym gronie razem z takimi gwiazdami jak np. Zoe Kravitz czy Dua Lipa. Jednocześnie piosenkarka stała się jedyną Polką, która podjęła tego rodzaju współpracę z marką YSL Beauty.
– Moi najbliżsi wiedzieli, że współpraca z Yves Saint Laurent była moim marzeniem od lat, dlatego, że wyjątkowo utożsamiam się z tą marką – ze stylem, wizją, estetyką. Niemniej o ambasadorstwie nawet nie śniłam. YSL – tak bardzo cieszę się na tę przygodę z Wami! – mówi Daria Zawiałow.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka wyróżniła piosenkarkę przede wszystkim za oryginalny, indywidualny, ale przede wszystkim wyrazisty styl.
– Yves Saint Laurent Beauté śmiało przełamuje schematy, stając się najbardziej buntowniczą i odważną marką beauty w Polsce. Współczesny konsument szuka autentyczności i bliskości, a marka YSL wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Współpraca z Darią Zawiałow jest olbrzymim krokiem w budowaniu relewantności marki, która rezonuje z polskim konsumentem. Jej osobowość doskonale oddaje ducha YSL, dlatego z radością witamy ją w globalnej rodzinie YSL Beauté – komentuje Krzysztof Bożek, brand business director YSL Beauté Polska.
W ramach objęcia nowej roli, Daria Zawiałow będzie promować m.in. pomadkę Rouge Pur Couture, podkład All Hours czy maskarę Lash Clash. Ponadto piosenkarka weźmie udział w sesjach makijażowych.
Nie tylko kosmetyki
Współpraca Darii Zawiałow i YSL Beauty rozpoczyna się tuż przed premierą najnowszej płyty piosenkarki, która ma pojawić się już w październiku br.
W rozmowie z Gazetą Wyborczą, gwiazda opowiedziała o tym, że marka będzie wspierała promocję albumu. Częścią takich akcji ma być, np. obecność YSL Beauty na wydarzeniach towarzyszących działaniom marketingowym.
PS Kiedy konsument staje się ambasadorem marki
Podczas gdy współpraca z celebrytami jest nadal popularną taktyką budowania świadomości marki, wraz z pojawieniem się mediów społecznościowych, zmieniło się podejście marketerów do podejmowania tego typu współpracy. Dlaczego marki podejmują coraz częściej współpracę z konsumentami?
PS2 Najbardziej śmiała współpraca w historii OSHEE? Na rynek wchodzą napoje OSHEE x Mata
OSHEE to marka, która posiadając sportowe DNA, jednocześnie stała się częścią stylu życia osób aktywnych i twórczych. Inspirując się działalnością ikon popkultury, wydarzeń ze świata mody i lifestyle’u OSHEE postanowiło nawiązać współpracę z gwiazdą spoza sportowego firmamentu.