TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Darmowy webinar: Jak pisać teksty newsowe?

Chcesz, żeby Twoje teksty newsowe miały jak najwięcej odwiedzin? Dostosuj je pod wymogi Google News i zacznij wyświetlać się wśród najważniejszych wiadomości!
O autorze
1 min czytania 2022-09-14

20 września o godz. 13:00 weź udział w darmowej transmisji z ekspertką SEO i dziennikarzem, by nauczyć się pisać ciekawe wiadomości do Google News. W ciągu godziny dowiesz się, jak pisać, by internauta nie zamknął artykułu po minucie czytania. Zobaczysz też, jak optymalizować treści newsów, by spełniły wymogi Google i docierały do użytkowników wyszukiwarki.

Czego się nauczysz?

  • Zrozumiesz, dlaczego pisanie dobrego newsa jest jak opowiadanie historii;
  • Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe do tekstów newsowych;
  • Zobaczysz, jak optymalizować treści pod Google News;
  • Poznasz narzędzia pomocne w pracy nad newsami.

Kiedy jest webinar?

20 września 2022 r. o godz. 13:00

Gdzie się odbędzie?

Online – nie musisz wychodzić z domu, by poznać sposoby ekspertów na tworzenie skutecznych treści. Po spotkaniu otrzymasz link do nagrania.

Jaki jest koszt?

0 zł! Webinar jest całkowicie bezpłatny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kto wystąpi?

  1. Damian Jemioło, dziennikarz NowyMarketing.pl i MamStartup.pl, a także współprowadzący podcastu Marketing Przegadany. W swojej dziennikarskiej karierze napisał tysiące newsów, setki artykułów, felietonów, nagrał ponad sto podcastów, występował w audycjach Radia 357, a także nagrał kilka wywiadów wideo.
  2. Małgorzata Januszewska, ekspertka SEO, Head of Partner Services & Marketing Analyst SEMSTORM. Przez wiele lat pracowała jako specjalista i kierownik działu SEO w agencjach reklamowych.

Zapisz się na webinar poprzez stronęhttps://app.semstorm.com/webinar/202209/news

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerem spotkania jest NowyMarketing.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się