Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dawid Ogrodnik w akcji Bonarki „Szpan Maker”

Klienci krakowskiej Bonarki mogli poczuć się wyjątkowo zaskoczeni. Przez cały dzień Dawid Ogrodnik pojawiał się w różnych punktach centrum, zawsze w innym, ciekawym wcieleniu. „Żywa” reklama, kierownik lub nowy praktykant w sklepie. Wszystko z firmowym produktem made in Bonarka – musli Fiu!Fiu!
O autorze
2 min czytania 2023-03-08

Żywa reklama

Sobotnia akcja w Bonarce miała kilka odsłon. W południe na jednym z ekranów (iPoster) znajdujących się na pasażu galerii pojawił się Dawid Ogrodnik – brand hero najnowszej kampanii Bonarki, wielokrotnie nagradzany i utalentowany polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny, absolwent krakowskiej PWST. Dawid zaczepiał przechodzących klientów jako żywa reklama, wywołując na ich twarzach emocje od zdziwienia przez zaciekawienie aż po śmiech, by wkrótce „wyskoczyć” z ekranu i we własnej osobie wręczyć „wkręconemu” klientowi „firmowy” produkt Bonarki – musli Fiu!Fiu! made in Bonarka. Zaskoczeni klienci upamiętniali to wydarzenie selfie z Dawidem. Nieszablonowe wykorzystanie technologii podczas eventu w centrum wywołało duże zaskoczenie i zainteresowanie wśród bywalców Bonarki. 

Pełen energii kierownik i nieśmiały praktykant

W drugiej części dnia akcja przeniosła się do salonów Bonarki, gdzie klienci przy sklepowej kasie dowiadywali się, że przy kupnie konkretnego produktu obsługa musi poprosić kierownika. Po chwili pojawiał się Ogrodnik mówiąc: „To Pani sama wybrała… Fiu! Fiu! to mój ulubiony kolor, będzie pasowała idealnie. I tu ciekawostka! Ten towar dzisiaj objęty jest promocją szefa – pudełko musli made in Bonarka otrzymuje Pani w prezencie”.

W innych salonach sprzedawczynie pytały klientów czy pozwolą, żeby obsługiwał ich praktykant, informując, że to jego pierwszy dzień i nie idzie mu zbyt dobrze, jest niedoświadczony, ale za to zdolny. Po chwili pojawiał się Dawid – nieśmiały i zawstydzony. „Bo wie Pani, to mój pierwszy raz… gdzie ta metka? Może Pani mi podpowie co tu wcisnąć. Przygotować do roli… nie można, mało czasu, nie to co aktor jakiś… on ma wszystko napisane” – mówił Dawid Ogrodnik do klientów.

Miniona sobota w Bonarce była dla naszych klientów pełna ciekawych niespodzianek i wyjątkowych zaskoczeń.  Odwiedzający nasze centrum mogli nie tylko osobiście spotkać Dawida Ogrodnika i otrzymać od niego nasz firmowy produkt, ale przede wszystkim uczestniczyć w wielu zabawnych i zaskakujących sytuacjach, w których doświadczyć ciekawych emocji i wrażeń – mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager CH Bonarka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez cały sobotni dzień w klienci Bonarki mogli również spotkać specjalną grupę szpanmakerów – zwracających uwagę entuzjastów stylu, którzy obdarowywali klientów komplementami, zachęcali do robienia zdjęć. Bonarkowi szpanmakerzy wręczali również „firmowy” produkt musli Fiu!Fiu! oraz zapraszali do wzięcia udziału w konkursie.

Konkurs na Facebooku i Instagramie

W minioną sobotę wystartował również konkurs na Facebooku i Instragramie. Zadaniem uczestników jest wykonanie kreatywnego zdjęcia z płatkami z limitowanej serii Bonarki lub w dedykowanej ramce imitującej opakowanie musli Fiu Fiu dostępnej w Infopunkcie w centrum lub w wirtualnej formie instagramowego filtra i umieszczenie go pod konkursowym wpisem oraz opatrzenie hashtagami: #fiufiu oraz #madeinbonarka. Musli Fiu Fiu dostępne są w aplikacji lojalnościowej SPOT. Konkurs potrwa do 18 marca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Emocje i doświadczenia zakupowe opakowane w wyjątkowe produkty testowane na najbardziej wymagających klientach i sygnowane osobowością Dawida Ogrodnika – nowego ambasadora marki to elementy nowej, długofalowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka. Głównym motywem nowego wizerunku są emocje. Jak wpływają one na codzienne wybory konsumentów, kiedy i kto kieruje się emocjami w życiu? Kolejne odsłony kampanii będą miały swój „firmowy” produkt – made in Bonarka. Bonarka staje się FABRYKĄ ZAKUPOWYCH EMOCJI, SPRZEDAWCĄ wrażeń, PRODUCENTEM najlepszego i unikalnego doświadczenia zakupowego oferowanego na rynku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się