zdjęcie: instagram.com/bartekpaturej, instagram.com/maloprofilowy
19 października ma miejsce premiera najnowszego albumu Dawida Podsiadło. „Małomiasteczkowy”. W mediach społecznościowych pojawiło się zdjęcie zielonego kiosku, stojącego przed PKiN w Warszawie. Na barwnym stoisku znajdują się takie hasła jak „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wyświetl ten post na Instagramie.Nie wiem o co chodzi, ale #mnie_śmieszy 🙂 #podsiadło #warszawa #city #poland #polska #dawidpodsiadło
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sam piosenkarz dzień przed premierą zamieścił na swoim profilu na Instagramie zagadkowe zdjęcie, na którym widniał schemat kiosku oraz informacja o możliwości nabycia w nim nowego krążka Podsiadło.
Jak się okazało, sam Dawid Podsiadło sprzedaje swoją nową płytę w zielonym kiosku!
Trzeba przyznać, że jest to dość niestandardowy pomysł na promocję, ale jakże ciekawy ;).
PS
Red Bull z okazji powrotu Dawida Podsiadło na scenę stworzył grę mobilną oraz unikatowe puszki z wizerunkiem wokalisty.
PS2
Z serii niestandardowych promocji, po które sięgają artyści, warto przyjrzeć się strategii marketingowej Elektrycznych Gitar.