Dawid Podsiadło promuje nową płytę zielonym kioskiem

Dawid Podsiadło promuje nową płytę zielonym kioskiem
Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która ma swoją premierę dzisiaj, 19 października.
O autorze
1 min czytania 2018-10-19

zdjęcie: instagram.com/bartekpaturej, instagram.com/maloprofilowy

19 października ma miejsce premiera najnowszego albumu Dawida Podsiadło. „Małomiasteczkowy”. W mediach społecznościowych pojawiło się zdjęcie zielonego kiosku, stojącego przed PKiN w Warszawie. Na barwnym stoisku znajdują się takie hasła jak „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”.

Post udostępniony przez Bartek Paturej (@bartekpaturej)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
#PolecajkiNM cz.15: wpływ influencer marketingu na pokolenie Z, świat, w którym AI będzie wszędzie, jak powstały stroje defiladowe polskiej reprezentacji IO

#PolecajkiNM cz.15: wpływ influencer marketingu na pokolenie Z, świat, w którym AI będzie wszędzie, jak powstały stroje defiladowe polskiej reprezentacji IO

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sam piosenkarz dzień przed premierą zamieścił na swoim profilu na Instagramie zagadkowe zdjęcie, na którym widniał schemat kiosku oraz informacja o możliwości nabycia w nim nowego krążka Podsiadło.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

MUZYKA / PRASA / BILETY / PODSIADŁO. SZCZEGÓŁY JUTRO (RANO).

Post udostępniony przez Małoprofilowy (@maloprofilowy)

Jak się okazało, sam Dawid Podsiadło sprzedaje swoją nową płytę w zielonym kiosku!

Trzeba przyznać, że jest to dość niestandardowy pomysł na promocję, ale jakże ciekawy ;).

PS

Red Bull z okazji powrotu Dawida Podsiadło na scenę stworzył grę mobilną oraz unikatowe puszki z wizerunkiem wokalisty.

PS2

Z serii niestandardowych promocji, po które sięgają artyści, warto przyjrzeć się strategii marketingowej Elektrycznych Gitar.