Ten innowacyjny produkt stworzony został w duchu ‘czystej etykiety” tzn. nie zawiera konserwantów, dodanego cukru, ani innych sztucznych dodatków stosowanych w tego typu produktach.
DayUp Raw&Go! dzięki produkcji „na surowo” zachowuje wszystkie walory odżywcze, w tym żywe kultury bakterii jogurtowych.
Zobacz również
Oferta składa się z 3 wariantów smakowych: malinowego, jagodowego i ananasowo kokosowego. Wszystkie trzy produkty w ponad 50% składają się z płatków owsianych. Ponadto zwierają soki owocowe oraz jogurt w proszku. Produkty charakteryzują się niską zawartością cukru (naturalnie pochodzącego z owoców) oraz dużą ilością białka.
Nowości DayUp Raw&Go! pokażą się na rynku od października 2017r. Będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce. Ich rekomendowana cena detaliczna to 1,99 zł za opakowanie 35g.
Marka DayUp #bezściemy to naturalne i zdrowe przekąski na bazie owoców. Do tej pory w sprzedaży jest 5 wariantów smakowych DayUp classic – miksu owoców, jogurtu i ziaren zbóż.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Marka DayUp należy do Arteta Sp. z o.o. prężnie rozwijającej się firmy z branży spożywczej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing