Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

DayUp Raw&Go! – pierwszy baton z żywym jogurtem

DayUp Raw&Go! to pierwszy na rynku baton zbożowy z jogurtem z żywymi kulturami bakterii. DayUp Raw&Go! dzięki produkcji bez obróbki termicznej zachowuje wszystkie walory odżywcze, jednocześnie nie zawiera żadnych ulepszaczy.
O autorze
1 min czytania 2017-11-28

Ten innowacyjny produkt stworzony został w duchu ‘czystej etykiety” tzn. nie zawiera konserwantów, dodanego cukru, ani innych sztucznych dodatków stosowanych w tego typu produktach.

DayUp Raw&Go! dzięki produkcji „na surowo” zachowuje wszystkie walory odżywcze, w tym żywe kultury bakterii jogurtowych.

Oferta składa się z 3 wariantów smakowych: malinowego, jagodowego i ananasowo kokosowego. Wszystkie trzy produkty w ponad 50% składają się z płatków owsianych. Ponadto zwierają soki owocowe oraz jogurt w proszku. Produkty charakteryzują się niską zawartością cukru (naturalnie pochodzącego z owoców) oraz dużą ilością białka.

Nowości DayUp Raw&Go! pokażą się na rynku od października 2017r. Będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce. Ich rekomendowana cena detaliczna to 1,99 zł za opakowanie 35g.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka DayUp #bezściemy to naturalne i zdrowe przekąski na bazie owoców. Do tej pory w sprzedaży jest 5 wariantów smakowych DayUp classic – miksu owoców, jogurtu i ziaren zbóż.

Marka DayUp należy do Arteta Sp. z o.o. prężnie rozwijającej się firmy z branży spożywczej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się