TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dążmy wspólnie do wizji zero” – konkurs „Bezpiecznie z DHL” rozstrzygnięty!

„Dążmy wspólnie do wizji zero” – konkurs „Bezpiecznie z DHL” rozstrzygnięty!
Poziom bezpieczeństwa na polskich drogach nadal pozostawia wiele do życzenia. W celu jego poprawy marka DHL Parcel zorganizowała konkurs „Bezpiecznie z DHL”. Zwycięzcą została firma Introduction to Higher Level, która otrzyma 50 000 zł na realizację swojego projektu „Dążmy wspólnie do wizji zero”.
O autorze
3 min czytania 2019-11-06

Konkurs grantowy „Bezpiecznie z DHL” został zorganizowany w tym roku z okazji 50-lecia firmy i skierowany był do organizacji pozarządowych, szkół, uczelni oraz firm. Jego cel to promowanie projektów, działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce. Ze zgłoszonych w konkursie projektów za najlepszy uznano „Dążmy wspólnie do wizji zero”, autorstwa firmy Introduction to Higher Level. Zwycięzca otrzyma grant w wysokości 50 000 zł na jego realizację.

– Dzięki stworzeniu projektu „Dążmy wspólnie do wizji zero”, spełniliśmy nasze marzenia o byciu kreatywnym w obszarze, który jest nam bliski nie tylko zawodowo. Nasz projekt ma też na celu pokazanie, że o bezpieczeństwie drogowym powinniśmy pamiętać zawsze, ponieważ to od nas samych zależy również bezpieczeństwo innych – mówią twórcy zwycięskiego projektu.

Projekt „Dążmy wspólnie do wizji zero” składa się z dwóch etapów. W ramach pierwszego, w przyszłym roku na terenie całego kraju zorganizowane zostaną 24 jednodniowe warsztaty, dotyczące bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Odbywać się one będą w trakcie lokalnych wydarzeń w różnych miastach Polski, a udział w nich będzie mógł wziąć każdy zainteresowany. Celem warsztatów jest m.in. edukacja w zakresie bezpieczeństwa na drodze oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ofiarom wypadków, zwiększenie świadomości w kwestii najczęstszych przyczyn wypadków z udziałem pieszych, a także kształtowanie postawy odpowiedzialnego kierowcy. W trakcie warsztatów uczestnicy będą mieli okazję skorzystać z wielu symulatorów, w tym symulatorów czasu reakcji na zagrożenia, dachowania, zderzeń i wagi zderzeniowej, stanu upojenia alkoholowego, czy też jazdy w warunkach poślizgu.

Drugi etap projektu przewiduje przeprowadzenie 6 szkoleń interaktywnych w postaci webinarów, które poprowadzą m.in. eksperci bezpieczeństwa w ruchu drogowym, policjanci, psycholodzy i ratownicy medyczni. Szkolenia dotyczyć będą m.in. udzielania pierwszej pomocy, reagowania na niebezpieczne zachowania pieszych, rowerzystów oraz innych kierowców czy przeciwdziałania agresji na drodze. Webinary będą dostępne dla każdego w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zawodowo od kilkunastu lat zajmujemy się edukacją drogową na wszystkich szczeblach i dla każdej grupy wiekowej. Nie mamy wątpliwości, że największą skuteczność w działaniach na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego przynoszą projekty mające na celu zmianę przyzwyczajeń. Chcielibyśmy, aby każdy uczestnik projektu zrozumiał realne zagrożenia w ruchu drogowym, spojrzał dojrzale na swoje postępowanie i chciał wyeliminować błędne przyzwyczajenia – mówi Mariusz Sztal z Introduction to Higher Level.

Firma nastawiona na bezpieczeństwo

Konkurs „Bezpiecznie z DHL” nie jest jedynym przedsięwzięciem marki, mającym na celu edukację w zakresie bezpieczeństwa na drodze. DHL Parcel od lat wspiera projekty, które przyczyniają się do zwiększenia świadomości bezpiecznej jazdy, w szczególności wśród swoich pracowników. Marka organizuje także wewnętrzne kursy dla swoich kurierów, w ramach których szkoleni są oni przez ratowników medycznych i strażaków, i nabywają wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu udzielania pierwszej pomocy i reagowania w sytuacjach zagrożenia na drodze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– W DHL Parcel postanowiliśmy zorganizować dla kurierów kursy pierwszej pomocy. Stawiamy na praktykę, odtwarzamy i symulujemy zdarzenia, z którymi można się spotkać na drodze. Dzięki szkoleniom kurierzy zyskują pewność siebie tak niezbędną w sytuacji wymagającej szybkich reakcji. Szacuje się, że gdyby świadkowie udzielali pierwszej pomocy na drodze, a nie tylko czekali na przyjazd karetki, możliwe byłoby zmniejszenie liczny ofiar wypadków aż o połowę – mówi Magdalena Bugajło, dyrektor komunikacji i PR w DHL Parcel.

DHL Parcel angażuje się także w ogólnopolskie kampanie na rzecz bezpieczeństwa na drodze. W 2016 roku marka została partnerem XII edycji kampanii Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”, organizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe. W ramach działań DHL przeprowadził szereg warsztatów oraz akcji informacyjnych dla swoich pracowników, dotyczących bezpieczeństwa na przejazdach drogowo-kolejowych.

– Od wielu lat w DHL Parcel Polska kierujemy się bezpieczeństwem jako jedną z podstawowych wartości zarówno w działaniu jak i w komunikacji z otoczeniem. Codziennie na ulice całego kraju wyjeżdża ponad 3 500 naszych kurierów i blisko 1 000 kierowców transportu liniowego, dlatego czujemy się odpowiedzialni za to, co dzieje się na drodze oraz za naszych pracowników – mówi Bugajło.

 

Artykuł powstał we współpracy z DHL.