W mijającym roku wielu z nas stanęło przed nowymi wyzwaniami, z którymi wiązały się liczne wątpliwości i niepokoje. Wkraczając w kolejny rok, warto na chwilę zwolnić i zastanowić się nad tym, co sami możemy zrobić, aby uczynić świat nieco lepszym miejscem. Właśnie do takiej refleksji zachęca świąteczny spot marki Clovin.
Po chwytającej za serce reklamie, która ukazała się w dobie pandemii, producent profesjonalnych środków czystości prezentuje kolejny filmik z przesłaniem.
Zobacz również
„Fajnie jest dostawać prezenty, ale jeszcze fajniej je dawać”
W tegorocznym spocie ponownie pojawia się mała dziewczynka, która pisze list do Świętego Mikołaja. Okazuje się, że największym marzeniem dziecka nie są drogie zabawki czy nowoczesne gadżety, ale to, aby wszyscy ludzie trochę bardziej dbali o świat i o siebie nawzajem.
W swoim świątecznym liście przyznaje, że choć lubi dostawać prezenty, jeszcze więcej frajdy sprawia jej obdarowywanie innych.
– Zwierzętom w prezencie daję trochę spokoju od plastiku w lesie – pisze do Mikołaja. – Naturze robię prezent, oszczędzając wodę, a rodzicom – oszczędzając światło – wylicza dziewczynka.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W dodającym otuchy spocie marka Clovin kolejny raz pokazuje, że tych najbardziej wartościowych prezentów nie da się zapakować. To proste gesty i małe zmiany wprowadzane do naszej codzienności są najlepszymi podarunkami, jakie możemy każdego dnia wręczać innym i światu, który nas otacza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Artykuł powstał we współpracy z marką Clovin.