Założeniem nowego serwisu było odświeżenie wizerunku marki oraz zwiększenie konwersji użytkowników. W tym celu na stronie zostały wdrożone nowe funkcjonalności, bardziej intuicyjny interface i system nawigacji, a także uproszczona ścieżka zakupowa.
Działania OS3 objęły kilka etapów, m.in.: zaprojektowanie architektury informacji, przygotowanie makiet, zorganizowanie i przeprowadzenie badań użyteczności oraz prace programistyczne. Ponadto agencja odpowiada za przygotowanie kreacji na WWW, mobile app, Smart TV, a także zintegrowanie działań z mediami społecznościowymi.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Portal Dbam o Zdrowie łączy fachową wiedzę o profilaktyce zdrowotnej oraz opiece farmaceutycznej i medycznej z szeroką ofertą produktów w korzystnych cenach. Gwarantuje najszerszy na rynku asortyment – ponad 20 tys. produktów, atrakcyjne programy rabatowe oraz codzienne promocje.