DDB&tribal powołuje nowych szefów działu Client Service i Strategii

DDB&tribal ogłosiło zmiany na kluczowych stanowiskach agencji. Dotychczasowa szefowa działu strategii Aleksandra Jurkiewicz od października przejmie zarządzanie działem Client Service. Zmiana ta związana jest z odejściem z agencji Zuzanny Warownej-Toruńskiej.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Do obowiązków Aleksandry Jurkieiwcz należeć będzie między innymi wprowadzenie w procesie pracy agencji zmian w oparciu o metodyki zwinne takie jak Scrum czy Lean Startup, stosowane przez najlepsze startupy z Silicon Valley. Z kolei Joanna Karwowska-Koza, która przez ostatni rok pełniła obowiązki Acting Strategy Directora, otrzyma awans na stanowisko Strategy Director. Rolą obu nowych szefowych będzie wzmocnienie pozycji DDB&tribal jako jednego z liderów rynku, optymalnie łączącego kompetencje z zakresu budowania marki i tworzenia zintegrowanych kampanii obejmujących ATL, BTL oraz stale rozwijający się świat nowych mediów.

Aleksandra Jurkiewicz z DDB&tribal związana jest od 2009 roku i od tego roku zarządzała Działem Strategii DDB&tribal. Wcześniej pełniła obowiązki Dyrektor Strategii w agencji Publicis. Obecnie kończy Canadian Executive MBA na SGH. Skończyła psychologię na UW i marketing w Chartered Institute of Marketing. Wykładała strategię reklamy na studiach podyplomowych Psychologia reklamy na UW oraz efektywność reklamy w Szkole Strategii Marki w SKM SAR. Członkini komitetu Media Trendy 2011 i 2012, jurorka Effie Awards 2012 i 2014. Zafascynowana digitalem, zarządzaniem zmianą i jogą. „Ola jest nie tylko znakomitym strategiem, ale też bardzo mądrym i skutecznym managerem. Praca zespołowa to jej modus operandi. DDB od początku było strategiczną agencją, ale dopiero za rządów Oli zostało, 3 razy z rzędu, Agencją Roku na konkursie EFFIE. Ola zbudowała doskonały zespół strategii oraz skutecznie współinicjowała rewolucję digitalową naszej firmy.” – mówi Szymon Gutkowski Managing Director DDB&tribal.

Joanna Karwowska-Koza, absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej od 10 lat, swoje pierwsze kroki stawiała w Grey’u, potem w agencji Publicis. Od 5 lat związana z DDB&tribal. Odpowiedzialna za tworzenie strategii marki między innymi dla: PKO Banku Polskiego i wprowadzenie rewolucyjnej kampanii z Szymonem Majewskim, PZU i rozwijanie platformy kreatywnej z Marcinem Dorocińskim czy Johnson&Johnson. Współtworzone przez Joannę Karwowską-Kozę strategie zostały nagrodzone kilkoma Effie. Prywatnie mama trójki dzieci. „Bardzo się cieszę, że tak ważny dla DDB&tribal dział, przejmuje znakomity strateg a jednocześnie pełen pasji i wrażliwości manager” – komentuje Szymon Gutkowski Managing Director DDB&tribal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj