Premiera pierwszej debaty „Jak stworzyć świat równych szans kobiet i mężczyzn” w ramach inicjatywy #PoStronieKobiet już w najbliższy czwartek (10 listopada). Wezmą w niej udział przedstawiciele najbardziej kulturotwórczych branż czyli reklamy i marketingu, mediów oraz świata sztuki. Do grona partnerów i współorganizatorów dołączyła także firma E.ON Polska, by w ramach projektu dzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie równouprawnienia.
Punktem wyjścia do rozmowy jest raport Równość 2022 w branży reklamy i marketingu. Jak zauważyli sami czytelnicy raportu, wnioski, obserwacje uwzględniające specyfikę branży mogą posłużyć jako kompendium wiedzy, jak wprowadzać równość w każdej firmie. Dlatego kulturotwórcza branża reklamy wyszła z zaproszeniem do innych branż – w tym kulturotwórczych mediów i świata sztuki.
Zobacz również
Premiera w czwartek 10 listopada o godz. 15 na Postroniekobiet.pl.
Rozmowę poprowadzi Agata Małkowska-Szozda kierowniczka działu reklamy, marketingu i PR, magazynu „Press”, a udział w niej wezmą: Alina Czyżewska, aktorka, edukatorka, działaczka obywatelska i autorka podobnego badania w środowisku teatralnym, Justyna Lach, dyrektor marketingu Yes, Zofia Smełka-Leszczyńska, PhD i chief creative strategist, Hill+Knowlton Strategies (WPP), Marta Majchrzak, psycholożka i badaczka społeczna, założycielka firmy badawczej Herstories.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wśród gości pojawi się też Michał Kazimierczak, dyrektor strategiczny & partner Heart & Brain i Rafał Madejczak,redaktor naczelny Gazeta.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do wspierających projekt i współorganizatorów debaty – obok Meta, Gazeta.pl i RocketJobs, dołączyła także firma E.ON Polska.
Zwróciliśmy uwagę na inicjatywę #PoStronieKobiet, bo założenia raportu są bliskie wartościom naszej organizacji. W naszej organizacji mocno stawiamy na równouprawnienie pracowników i wspieramy kobiety, by swobodnie mogły budować swoje kariery także w technicznej branży jak energetyka. Przedstawicielki naszego zarządu i dyrektorki biorą udział w programach mentoringowych, prowadzimy wewnętrzne programy wspierające rozwój oraz integrujące panie pracujące w naszej firmie. Dlatego uznaliśmy, że warto o tym mówić i wspierać inicjatywy typu raport równości – wyjaśnia Aleksandra Smyczyńska, dyrektorka komunikacji z E.ON Polska.
Ponadto debata wybrzmi dzięki MassiveMusic, a grono partnerów projektu liczy już ponad 20 firm i organizacji branżowych: European Association of Communications Agencies (EACA), IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAB Polska, Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Sektorowa Rada ds. Kompetencji Komunikacja Marketingowa, Press, 9Media Marketing, Brief, Marketer+, Nowymarketing.pl, Herstories, Designdoc.pl, PHD Media Direction, AL Forester, SW Research, Minds & Roses i Zróbmy Badanie.