Interaktywne kioski, wpisujące się w realizowaną przez Decathlon strategię omnichannel, prezentują klientom odwiedzającym sklepy stacjonarne pełną ofertę produktową wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną. Pierwotnie możliwe było zamówienie towaru z opcją dokonania płatności w sklepowej kasie lub za pobraniem przy odbiorze. Nowością jest umożliwienie kupującym natychmiastowej finalizacji zakupu i opłacenie zamówienia BLIKiem.
Po wprowadzeniu nowego typu płatności w kioskach sklepów Decathlon, kupujący mają możliwość zakupu pełnej oferty sklepu dokonując płatności przy kiosku, bez potrzeby stania w kolejce do kasy.
Zobacz również
Klienci Decathlon, mogą przechodzić proces zakupowy w różnych wymiarach. – Bardzo wierzymy, że przenikanie się kanałów online i offline jest naturalne dla każdego klienta. W dzisiejszym świecie liczy się czas, dostępność produktu, kioski interaktywne są idealną odpowiedzią na to i liczymy, że nasi użytkownicy je polubią – podkreśla Wojciech Zięba, dyrektor ecommerce i omnichannel w Decathlon.
Przedstawienie produktu w salonie, szybki zakup w interaktywnym kiosku, płatność BLIKiem i zintegrowana obsługa posprzedażowa zaczynają stanowić codzienność zakupową tysięcy użytkowników.
Za obsługę transakcji odpowiada operator Przelewy24.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Także Nike w swoich salonach wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne. W salonie w Galerii Wroclavia marka zamontowała interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami i np. podpowiada, jak się ubrać.