fot. Decathlon.pl
Usługa najmu długoterminowego
Klienci będą mogli użytkować konkretny rower przez określony czas. Francuska marka chce, aby każde dziecko miało w danym okresie życia jednoślad dopasowany do jego wzrostu oraz potrzeb. W ramach wynajmu długoterminowego, klienci będą mieli dostępne 53 modele rowerów. Abonament daje gwarancję wymiany pojazdu nawet co 3 miesiące.
Zobacz również
Ceny wynoszą od 3 euro miesięcznie za rowerek biegowy do 22 euro za miejski rower dla dziecka w wieku nastoletnim. Co więcej, w cenę jest wliczony przegląd roweru po sześciu miesiącach, a także ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami, jak np. zepsuta przerzutka czy przebite opony. Decathlon oferuje również pomoc rodzicom w kwestii wyboru roweru dla ich własnych dzieci.
Usługa ta niewątpliwie przynosi udogodnienia, jakimi są:
-
mniejsze wydatki, czyli większe oszczędności finansowe rodzin,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
ograniczenie produkcji sprzętu, czyli mniej CO2 w atmosferze,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
oszczędność czasu (mniejsza częstotliwość robienia zakupów).
Jak wygląda sytuacja w Polsce?
Marka podejmuje wszelkie starania, by przyzwyczaić klientów do „nowych sposobów konsumpcji”, do których zalicza zakup na wynajem. Pierwszą strategią, mającą na celu dogodzić klientom było otwarcie wypożyczalni butów narciarskich, kajaków i innych sportowych akcesoriów na sezony wypoczynkowe. Oferta najmu długoterminowego jest krokiem naprzód.
W Polsce, w ramach usługi Decathlon Rent, możemy wypożyczyć rower, ale na okres krótkoterminowy. Wypożyczalnię znajdziemy w dużych i średnich miastach, takich jak Kraków, Katowice, Ostołęka, Zielona Góra czy Olsztyn. W ofercie są rowery różnego rodzaju: trekkingowe, górskie, elektryczne, szosowe, miejskie, a także inne sportowe sprzęty.
PS Sport w zasięgu ręki. Decathlon Polska wprowadza nowy format sklepu
Niedawno ogłoszono pojawienie się nowego formatu sklepu od znanej sieci sportowej. Decathlon City to mniejsze oddziały ulokowane najczęściej w centrach dużych miast. W ich ofercie miałby się znaleźć mniej bogaty asortyment, dostosowany do potrzeb klientów w danej lokalizacji.
PS2 Ubrania Do Oddania i Decathlon Polska na ścieżce ku cyrkularności
Marka Ubrania Do Oddania, we współpracy z Decathlon Polska, zainicjowała pilotażowy projekt zbierania niepotrzebnych ubrań w sklepach Decathlon w Gdańsku oraz w Rumii. Wszystko po to, aby w kolejnym kroku dać im drugie życie.