Dekoral rusza z wiosenną kampanią reklamową

Już od kwietnia na ekranach naszych telewizorów zobaczymy reklamę Dekoral. Jej hasło przewodnie brzmi: Różne potrzeby, jedno rozwiązanie Dekoral Clean & Color. Twórcy spotu postanowili wskazać na odmienne motywacje, jakimi kierują się konsumenci podczas wyboru produktu.
O autorze
1 min czytania 2017-04-25

Bohaterowie reklamy to ludzie w różnym wieku i na zupełnie innych etapach życia: mama z małym dzieckiem, para 40-latków, mama z nastolatkiem i starsze małżeństwo. Łączy ich wspólny wybór: podczas zakupów w sklepach budowlanych decydują się na farbę Dekoral Clean & Color.

Każdy z nas kieruje się podczas zakupów zupełnie innymi motywacjami i oczekiwaniami. Dobrym rozwiązaniem w tym przypadku jest zastosowanie jednego produktu, który dzięki swoim właściwościom, takim jak chociażby plamoodporność czy bezpieczeństwo dla alergików, odpowiada na różne potrzeby – komentuje Aldona Slapa-Nowacka, brand manager marki Dekoral.

Celem kampanii jest zapoznanie klientów z zaletami flagowego produktu polskiego producenta farb, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień kolorów pomoże natomiast w wyborze aranżacji mieszkań. Emisja reklamy wystartowała 16 kwietnia i potrwa aż do końca lipca 2017 roku. Pojawi się w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV4 oraz na kanałach tematycznych – Discovery, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet, TVN24 i TVN Style.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj