Partnerstwo między firmami pozwoli na wzmocnienie kompetencji kreatywnych na międzynarodową skalę.
Acne powstała w 1996 r. i jest uznaną na rynku międzynarodowym agencją kreatywną specjalizującą się w storytellingu marek, współpracowała z takimi firmami jak H&M, IKEA i Spotify. Oferuje zarówno usługi kreatywne, jak i doradztwo w obszarze digitalizacji, strategii oraz tworzenia materiałów filmowych i fotograficznych. Współpraca Deloitte Digital ze szwedzką agencją ma wzmocnić usługi kreatywne w ramach struktur organizacji w Polsce i Europie Środkowej.
Zobacz również
Jak zaznaczył Olgierd Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to kolejny krok w kierunku otwarcia się na rynki europejskie. – Nowy partner w grupie pozwala nam wzmocnić kompetencje kreatywne na skalę europejską – mówi Olgierd Cygan. – Połączenie doświadczenia w zakresie analizy danych i wiedzy technologicznej, a także doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii digitalowych z umiejętnościami kreatywnymi o światowym poziomie, pozwoli nam na realizację nawet najbardziej ambitnych i wymagających projektów międzynarodowych – dodaje.
Acne to kolejna międzynarodowa marka, z którą współpracuje polski i inne środkowoeuropejskie oddziały Deloitte Digital. Deloitte Digital wcześniej nawiązał również partnerstwo m.in. z Salesforce – światowym liderem w oferowaniu narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM), a także rozpoczęła współpracę z MuleSoft – dostawcą wiodącej platformy do budowy sieci aplikacji. Partnerstwo z Acne wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in. w zakresie zarządzania interfejsemprogramistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracją danych w oparciu o tę technologię.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell