Deloitte Digital przygotowała aktywację dla marki Mirinda z udziałem influencerów

Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział wpływowi YouTuberzy.
O autorze
1 min czytania 2016-05-12

Prowadzona kampania wspiera launch dwóch nowych smaków Mirindy – brzoskwiniowego oraz gruszkowego – i ma na celu zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki. Aktywacja ma również przybliżyć konsumentom nowe pozycjonowanie oraz odświeżoną identyfikację wizualną Mirindy. 

Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z dwóch smaków. Ten smak, który zdobędzie więcej głosów, zostanie od sierpnia wprowadzony do stałej sprzedaży. Biorący udział w akcji YouTuberzy: Cybermarian i Aga Grzelak, stworzą filmy, w których wspólnie przeprowadzą testy na nowych smakach Mirindy, zachęcając do zagłosowania na ulubiony smak na stronie internetowej www.mirinda.pl. W ramach kampanii prowadzone są działania w social media, m.in. na profilu marki Mirinda na Facebooku ( https://www.facebook.com/MIRINDApl ), jak również na Instagramie i Snapchacie. Aktywacja obejmuje także kampanię telewizyjną i kinową, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa, a uzupełnią ją działania w punkcie sprzedaży.

Deloitte Digital przygotowała również nową stronę marki pod adresem www.mirinda.pl i uruchomiła na niej system do głosowania. Na stronie prezentowane będą sylwetki influencerów biorących udział w akcji i przeprowadzane przez nich testy nowych smaków napoju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stworzenie stron internetowych na potrzeby aktywacji jest jednym z pierwszych działań dla PepsiCo po wygranym w marcu przez agencję przetargu na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z jej portfolio, w tym dla Mirindy. W ramach tej współpracy Deloitte Digital CE zajmuje się m.in. opracowaniem strategii digital oraz działaniami we wszystkich kanałach digitalowych marki, w tym m.in. Social Media. (Deloitte Digital CE – wcześniej Digital One – współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy PepsiCo, od 2001 roku).

Słuchaj podcastu NowyMarketing