Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizz i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość...
O autorze
1 min czytania 2016-11-30

…projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.

24 listopada został emitowany spot telewizyjny przygotowany przez Deloitte Digital w ramach kampanii „Poznaj nowe menu sezonowe”, która trwa od początku listopada. Kampania obejmuje zarówno kanały digital, Social Media, jak i BTL oraz elementy OOH (obejmuje wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych). Punktem wyjścia dla prac nad kampanią było wprowadzenie do oferty nowego, idealnego na chłodne dni menu.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystający już z oferty sieci, jak i nie będący jej klientami. Rodziny szukające miejsca na obiad w rodzinnym gronie, jak i młodzież, która chce miło spędzić czas ze znajomymi.

Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, działań w kanałach Social Media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter.

Słuchaj podcastu NowyMarketing