Dentsu X funkcjonuje w 50 krajach i skupia ponad 2000 pracowników na całym świecie. Nowa agencja w portfolio Dentsu Aegis Network Polska to najszybciej rosnący brand w ramach globalnej grupy.
Agencja dentsu X będzie świadczyć kompleksową obsługę komunikacyjną, a jej działalność w polskim portfolio grupy skoncentruje się wokół usług eventowych i mediowych. Lokalnie stworzy ją zespół złożony z 56 pracowników o długoletnim doświadczeniu, dotychczas pracujących w strukturach spółek: Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz Dentsu Aegis Network Polska.
Zobacz również
– dentsu X to nowa propozycja, która stawia na budowanie doświadczeń konsumenckich w każdym obszarze kontaktu z marką. Głównym jej założeniem będzie projektowanie doświadczeń oraz wdrażanie rozwiązań poprzez identyfikację kluczowych wartości i motywacji działań konsumentów. Chcemy pomóc klientom w wykorzystaniu potencjału marek oraz szans biznesowych, jakie daje identyfikacja zachowań konsumentów, jak i sama transformacja rynku, pojawiające się nowe modele biznesowe i postępujący proces digitalizacji. Zbudowaliśmy zespół, którego kompetencje i metodologia pracy mają zmienić dotychczasowy stereotypowy model współpracy i relacji Klient – Agencja na bardziej partnerski i ukierunkowany na efektywne szukanie rozwiązań – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
Na czele agencji staną: Izabela Sochacka, doświadczona managerka, od wielu lat związana z grupą Dentsu Aegis Network oraz Jacek Wnorowski, dotychczas kierujący Red8 Events. Na stanowiskach dyrektorów zarządzających reprezentować będą dwa piony działalności dentsu X – eventowy i mediowy.
– Jako Red8 Events zebraliśmy olbrzymie doświadczenie, lecz w ramach dentsu X naszą przewagę rynkową stanowić będzie połączenie tego doświadczenia z wykorzystaniem kreatywnej technologii, shopper marketingu wywodzącego się z Unlimited, oraz z kreacją najwyższej jakości – mówi Jacek Wnorowski, co-managing director dentsu X.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Drugi strumień oferowanych przez nas usług stanowić będą media. Dzięki odważnemu połączeniu kompetencji dostarczymy konsumentom zupełnie nowe doświadczenia z markami naszych Klientów, zgodnie z nasza filozofią „Experience beyond exposure” – tłumaczy Izabela Sochacka, co-managing director dentsu X.
Słuchaj podcastu NowyMarketing