Deutsche Bank współpracuje z HyperCrew od 2007 roku, w obszarze digital (bieżąca obsługa DB w zakresie działań online i obsługa wszelkich internetowych kampanii sprzedażowych banku). W wyniku tej współpracy bank powierzył obecnie agencji także budżet wspierający nowy produkt inwestycyjno-oszczędnościowy. Po raz pierwszy zakres współpracy został poszerzony także o inne niż digital obszary (przygotowanie strategii oraz działania offline).
Kampania, prowadzona pod hasłem „Meisterstück mnożenia zysków”, potrwa do końca listopada. Jej celem jest wsparcie wizerunkowo-sprzedażowe lokaty 8 proc. z funduszem inwestycyjnym.
Zobacz również
HyperCrew odpowiada za całościową realizację projektu: przygotowanie pomysłu i strategii komunikacji, projekt i przygotowanie Key Visuali oraz realizację kampanii w kanałach online i offline (plakaty i ulotki w oddziałach banku). W ramach działań digital agencja przygotowała m.in. bannery, mailingi oraz zestaw stron docelowych (landing pages) wykorzystywanych w kampanii. Za dobór mediów online odpowiada Sales&More.
HyperCrew to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.
HyperCrew wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing