Kampania digital jest częścią szerzej zakrojonych działań wspierających ofertę inwestycyjną banku, prowadzonych obecnie w wielokanałowej kampanii z hasłem przewodnim „Wyślij swoje pieniądze do pracy”. Jest to jedna z kluczowych akcji marketingowych Deutsche Bank w tym roku.
Kampania digital, przygotowana przez hyperCREW, potrwa do końca lipca. Agencja odpowiadała m.in. za adaptację pomysłu i kreacji kampanii głównej na potrzeby Internetu, przygotowała kreacje displayowe oraz szereg landing pages o charakterze sprzedażowym (np. strona), a także film edukacyjny.
Zobacz również
Poza internetem kampania obejmuje także outdoor, radio, prasę i działania w oddziałach bankowych (wyklejki, ulotki etc.).
Deutsche Bank współpracuje z hyperCREW od 2007 roku, w obszarze digital (bieżąca obsługa DB w zakresie działań online i obsługa wszelkich internetowych kampanii sprzedażowych banku).
HyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
HyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing