Diageo rusza z kampanią zwiększająca wiedzę Polaków na temat alkoholu

Po ponad dekadzie od pierwszej edycji kampanii społecznej „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie”, tym razem akcja prowadzona jest pod hasłem DrinkIQ, prowokując do dyskusji pytaniem: „Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?”.
O autorze
1 min czytania 2021-09-20

Autorski program DRINKiQ z dedykowaną globalną platformą drinkiq.com ma na celu zwiększanie świadomości społecznej o alkoholu, w tym np. jak być odpowiedzialnym gospodarzem, jak wytłumaczyć dzieciom dlaczego nie wolno im sięgać po alkohol, jak alkohol oddziałuje na organizm, ale i w jakich sytuacjach spożywanie alkoholu jest niewskazane. Na stronie znaleźć można artykuły, quizy i poradniki.

Kampania ta jest również częścią długofalowej strategii Diageo, której celem do 2030 roku jest dotarcie do ponad miliarda użytkowników na świecie z przesłaniem na temat odpowiedzialnego picia napojów alkoholowych. Diageo od lat czynnie angażuje się w działania edukacyjne i uświadamiające, wierząc, że sukcesem każdej marki powinna stać odpowiedzialność społeczna firmy.

Za opracowanie spójnej strategii komunikacji na kanały social media marki (Facebook, Instagram) oraz wdrożenie działań zwiększających konwersję na stronę internetową odpowiada agencja albo albo. Nadrzędnym celem strategii jest budowa i wzrost świadomości społecznej na temat odpowiedzialnego picia alkoholu. Akcja edukacyjna realizowana jest m.in poprzez moduły warsztatowe, kursy oraz quizy. Kampanię budującą świadomość wspierać będą także działania z zakresu influencer marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj