Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności Grupy PZU w mediach społecznościowych, social listening, kreacja contentu oraz wsparcie kreatywno-koncepcyjne w bieżących projektach komunikacyjnych. Działania obejmują obsługę platform: Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube oraz influencer marketing.
– Praca dla największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce, to dla nas wyróżnienie i zaszczyt, dołożymy wszelkich starań, aby pozycja Grupy PZU w social media odzwierciedlała jej status lidera rynku ubezpieczeń w Polsce – komentuje Gustaw Rozmarynowski, new business & account director w Digital Kingdom.
Zobacz również
Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU, dodaje, że przed agencją stoi ambitne zadanie – z jednej strony pokazanie zupełnie nowego oblicza PZU, a z drugiej – doprowadzenie do tego, aby miała ona głos w pełni odzwierciedlający rolę, jaką firma odgrywa w ubezpieczeniach.
– Zadanie nie jest łatwe, ale wierzę że Digital Kingdom dysponuje potencjałem, który pozwoli nam pokazać wszystko to, co robimy dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności lokalnych – mówi Ziąber.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce